Basnicky.sk

shark091  Zobraziť/skryť lištu autora

lúbim ťa

ty si to jediné čo mám,
každú sekundu na teba myslím.
daj prosím ťa šancu nám,
aby sme boli šťastný...

chcem z celého sveta len teba,
ty si moje štastie.
aj keby som nemal na chleba,
laska k tebe každý deň rastie..

chcem bozkavať tvoje ustočká,
srdiečko si tu uplne vylejem.
nikdy ťa nepustím maličká,
pretože ťa veľmi milujem.

niet krajšej veci ako sú tvoje očká,
túžim ti do nich pozerať.
dúfam že sa moje srdiečko lásky dočká,
tak skús ma milovať.
Dátum vloženia 10. 10. 2010 20:50
Básnička je vložená v kategórii Zaľúbené
Počet zobrazení básne 3642
Nahlásiť príspevok ako nevhodný obsah

Odoberať RSS kanál tohto autora RSS kanal

linky Uložit a zdieľať

Ulož si alebo zdieľaj tento príspevok v tvojej obľúbenej sociálnej sieti

Komentáre k básničke
  1. S

    tak do dvoch troch smsiek. tu asi to nema co hladat. zle napisane. pateticke presladene. bez napadu.

    10. 10. 2010 21:15
  2. Laci35

    precítené, jemné, pekné.

    10. 10. 2010 21:40
  3. shark091 (napísal autor básne)

    dakujem..

    10. 10. 2010 21:41
  4. shark091 (napísal autor básne)

    s-mna totalne nezaujimaju tvoje nazory.beriem kritiku nic proti ale vidim ze ty len kritizovat vies.pokial kritizujes niekoho kto napise 3 riadky nezmyselneho textu,kludne kritizuj.ale kde su potom tvoje rozsiahle basne z napadom???? ale mne to je tak jedno co ty pises....

    10. 10. 2010 22:19
  5. Quick Ben

    len ze vcera a dnes pribudlo zo desat basniciek ktore su na nerozoznanie od tejto..

    10. 10. 2010 22:23
  6. Laci35

    každá má svoje osobité čaro, každá je vo svojej podstate pekná, žiadna nie je rovnaká. No a? Aj keby ich tu bolo 20, veď bože, na to to tu je, však nič pohoda, tvorí sa ďalej, píše sa ďalej a kritizuje sa ďalej.

    10. 10. 2010 22:26
  7. shark091 (napísal autor básne)

    quick ben-mna to nezaujima co tu pribudlo!!! ja som to sem nedaval pre panov basnikov akymi si ty a S... ja som to sem daval pre ludi ktori to ocenia lebo to bolo pisane z lasky.toto neni stranka o najlepsiu basen roka tak sa trosku uvedomte...

    10. 10. 2010 22:41
  8. Quick Ben

    aj ty sa uvedom...mne pravidla stranky umoznuju napisat ti v podstate akykolek komentar, pokial ich neporusim

    10. 10. 2010 22:50
  9. shark091 (napísal autor básne)

    sak pis si co chces mne je to ukradnute...

    10. 10. 2010 22:54
  10. Quick Ben

    stale pises ze ti je to ukradnute ale znocu a znovu reagujes

    10. 10. 2010 22:56
  11. shark091 (napísal autor básne)

    ....

    10. 10. 2010 22:59
  12. Laci35


    10. 10. 2010 22:59
  13. shark091 (napísal autor básne)

    jaaaj laci.my obycajny ludia sa mozme schovat oproti panom basnikom

    10. 10. 2010 23:02
  14. Laci35

    nuž čo k tomu dodať, ja neviem ja ich rešpektujem, je pravda že niekedy to preháňajú, ale 100 hláv sto názorov, s tým nič nenarobí nikto, tu sme nuly, jednoducho to musíme akceptovať

    10. 10. 2010 23:04
  15. shark091 (napísal autor básne)

    idem radsej spat bude sa mi snivat ako niekoho skrtim asi len vies ja neznesiem nespravodlivost.kludne moju basen nech aj zozeru ale tvoja bola krasna az dych vyrazajuca pre mna obycajneho cloveka ale to nezmenis...

    10. 10. 2010 23:08
  16. Laci35

    z mojej strany je to nápodobne, píšeš pekne, a to je dôležité čo cítime, ja mám tiež kopec kratučkých básní, ale myslím že to nie je ono, nedokážem vyjadriť cit, lásku, nehu, sklamanie, radosť, smútok, úsmev, plač a kopec chápadiel lásky v 10 riadkoch, to sa ani nedá. Ďakujem ešte raz a mne sa tiež páčia Tvoje

    10. 10. 2010 23:13
  17. kristiNOcka

    to isté,stále jeden a ten istý ...autor..pod rôznymi nickmi-/a ešte aj komentáre/prispievateľ sa zrejme dobre baví ...sám so sebou/

    11. 10. 2010 11:21
  18. Laci35

    Komentár bol označený ako nevhodný
    Chcem zobraziť komentár

    11. 10. 2010 11:33
  19. Daron

    za 1.- žiadať môžeš koľko len chceš, ja dúfam, že ľudia ťa komentovať napriek tomu budú...

    Za 2. - dostávaš prvé varovanie... ak sa nevieš vyjadrovať bez toho, aby si iných ľudí označoval za primitívnych, tak ti budú mazané nielen komentáre, ale časom budú aj prísnejšie tresty...


    btw tá posledná veta vystihuje väčšinu príspevkov, ktoré ste ty a sharky dokázali splodiť...

    11. 10. 2010 11:44
  20. Laci35

    chabé a dúfať môžeš to je to jediné čo ti ostáva

    11. 10. 2010 11:49
  21. S

    shark: viem aj pochvalit. o tom pokoj. co sa tyka dlhych basni s napadom je ich dost.

    z kniznice napr. jachym topol. filip topol. jozef urban....

    odtialto: myslim ze ma nick len a. povedzme ze aj eufrozina.

    a ak ti ide o konkretne moje basne. tak jestvuju. ale nemam potrebu ich sem vesat.

    inak je jasna ze to neni stranka o najlepsiu basen. ale je to stranka o basnach. tak sa snazim o basnach bavit.

    a tvoja basen ej zla.
    - chyba tam akykolvek rytmus.
    - pouzivas velke slova + vypouzivane obrazy. ako stastie. chleba. srdce. ktore zrazaju text prave svojou opotrebovanostou. nenachadzam tam nic co som necital.
    - zdrobeniny. maju zrejme mat tazke citove zafarbeneie. ale posbia na mna len infantilne.
    - tema ktoru podchycujes je len vyznanie tazko osobne. ale neprinasa v kontexte s neorigialnostou nic viac. len cira nuda. dalsi zbytocny text o laske pre mna.

    co sa tyka obycajnych ludi. hej. obcas sa citim tak trochu neobycajny. povedal by som ze priam vynimocny. he.

    a ono z lasky resp. plny emocii je akiste aj list do poradne 12 rocnej margaretky ktora sa zamilovala do svojho spoluziaka. a nevie ako mu to povedat.

    to ale neznamena ze to teraz budem vnimat ako literarne dielo. vsakze.

    11. 10. 2010 14:20
  22. shark091 (napísal autor básne)

    radsej sa nevyjadrujem...

    11. 10. 2010 15:29
  23. S

    no esteze si sa nevyjadril.

    mas na to pravo.

    11. 10. 2010 15:30
  24. shark091 (napísal autor básne)

    s laskavo uz neprovokuj...

    11. 10. 2010 15:32
  25. shark091 (napísal autor básne)

    kristinocka-nevymyslaj si laskavo rozpravky...

    11. 10. 2010 15:35
  26. Laci35

    shark...ja som to všetko zmazal, všetko moje, múdrejší ustúpi a ..... ostatné poznáš, nebudem tu predsa počúvať pubertálne vyjadrenia nech sa najprv každý pozrie na svoju akože "tvorbu" a potom nech si remeňom vyšvihá zadok do červena ako znie v jedenej vraj že básni

    11. 10. 2010 16:00
  27. shark091 (napísal autor básne)

    a to ma akoze totalne dostalo ze sme obaja jeden my dvaja niesme basnici ako tu velky pani..ja som myslel ze ked sa sem registrujem ze tu budu tolerantny ludia ktori vedia ocenit snahu a nielen kritiku pisat..najlahsie je kritizovat.

    11. 10. 2010 16:11
  28. slovíčkár

    no nevedia, a sami pri tom nevedia

    11. 10. 2010 16:18
  29. S

    shark. ale no tak shark. ked nie si basnik. tak sa nediv ze ta niekto kritizuje /na stranke kde by sa malo venovat literature/ za basen. vsak to je uplne logicke.

    skus sa povenovat trochu teorii literatury. nastuduj si nieco o rytme. rymoch. gramatickych rymoch atd.

    pre zaciatocnikov je celkom dobry napr. jozef urban a jeho utrpenie mladeho poeta.

    tam je dost hravo a jednoducho vysvetlene ako na pisanie.

    11. 10. 2010 16:19
  30. shark091 (napísal autor básne)

    s ja fakt nemam nic proti nikomu a ani proti kritike.je pravda ze tato stranka je venovana literarnej tvorbe a takisto viem ze ta moja basen nema nic s poeziou.ja niesom ziaden basnik a basnikom ani nechcem byt.ja som len nieco vytvoril a ked sa to niekomu paci som rad a ked nie tak nie.ale nepisal som to s umyslom ze sa chcem tomu venovat..a neznasam aroganciu a namyslenost tym nenarazam konkretne na nikoho...

    11. 10. 2010 16:28
  31. S

    lenze takto to nefunguje.

    ty predkladas basen na verejnu diskusiu. do verejneho priestoru. a ludia k nej aj tak pristupuju. ked to nezvladas tak si to pis do suflika.

    ja neznasam alibizmus a vyhovorky skryte za pokoru.

    11. 10. 2010 16:36
  32. shark091 (napísal autor básne)

    ja to zvladam a ja neznasam arogantnych ludi ktory toho mozno uz vela precitali,mozno sa vyznaju ale pritom nemaju ziadnu tvorbu.ak by sa mne osobne tvoja basen pacila neopovazil by som sa ju kritizovat..a ja velmi dobre viem kam tu basen predkladam..kazdy vidi ze si len kritik..ak by si mal nejaku tvorbu zverejnenu tak ok...

    11. 10. 2010 16:45
  33. S

    1) ako suvisi moja tvorba s tvojim dielom?

    2) co ak "kazdy" vidi zle?

    11. 10. 2010 16:50
  34. shark091 (napísal autor básne)

    kazdy je slepy len ty vidis ze?ja nebudem porovnavat niekoho tak talentovaneho ako si ty somnou...sak ty si velky umelec co namiesto basni napise internetove stranky...

    11. 10. 2010 17:07
  35. Daron

    shark venuj sa láskavo dielu, resp. tomu o čom diskutujete, keď už ste s tým začali nie tomu kto je S. a aký je S.... najmä keď tvoje vyjadrenie sú len rozhorčené prskania niekoho čo hodnotí niečo, čo nevidel a preto si myslí že to neexistuje...

    ja napr viem o tom že S. píše... viem aj kde... ale vôbec na tom nezáleží... mal by si pochopiť že nie je dôležité KTO ti napíše názor ale aký je ten názor...

    a ešte mám jednu otázku... kto je podľa teba arogantný a namyslený? akože tí čo si dovolili nepochváliť tvoju tvorbu? to je arogantné a namyslené?

    a ešte jedna vec ma rozosmiala... napísal si že tu ľudia neoceňujú snahu... ty by si ocenil ak by prišiel na spevácku súťaž niekto kto by spieval falošne a mimo rytmu?

    11. 10. 2010 17:23
  36. slovíčkár

    mňa tiež rozosmiala jedna vec a to tá že každý tu káže o nejakom rytme ako o "morálke" básni a nikto ho nedodržuje, alebo len 1 zo 100 a ide kázať o rytme no ono každý si myslí že má ten správny rytmus že? Sila.

    Shark... chytíš rytmus a potom to bude len presladené, vyložíš kalórie cukru z toho a bude problém čo ja viem so zvratmi, upravíš to a problém vyhupne inde, lebo vždy sa objaví "autor" ktorý ti to ušliape

    11. 10. 2010 17:42
  37. slovíčkár

    že si z toho robíš ťažkú hlavu sa ti čudujem

    11. 10. 2010 17:44
  38. Daron

    áno... ale je iné keď má niekto horší rytmus v nerýmovanej básni, a keď niekomu škrípe rytmus v básni s rýmami... pretože v tej druhej menovanej je t o dosť viac cítiť...


    a taká možnosť, že to niekto "ušliape" preto že sa mu to nepáči ti nenapadla?... sa všetci tvária tak ublížene... ako keby tí čo kritizujú to robili naschvál, lebo sa potrebujú cítiť lepšie ako ostatní... také kydy sú to... proste sa to niekomu nepáči tak ti to napíše... a obhajovať sa tým, že "a sa pozri čo si napísal ty" je jedna z najdetinskejších vecí, čo môže autor urobiť... pretože to nesvedčí o ničom inom než o jeho urazenom egu...

    11. 10. 2010 17:49
  39. slovíčkár

    lenže takých z urazenými egom je tu veľa. Napadla mi aj taká možnosť, mne sa tiež veľa vecí tu tých naj "kritikov" nepáči, ale nekomentujem ich rytmus, ich stratu pointy. jedna pravda ale tu je..... a to tá.... že veľa ľudí čo sem píšu akože tu kritiku alebo teda to nepáčenie ku nejakému textu je prepojených a držia spolu ako skupina šakalov. A keď niekto sa negatívne vyjadrí k ich akože dielam tak tú negativitu prijímajú cez zuby, nepáči sa im to, zrazu...... bránia si text a snažia sa vysvetliť zmyselnosť v podstate nezmyselného alebo nepochopeného.... za to o pár chvíľ na to si ale zgustnú na sladkom, zdĺhavom, viac precítenom a pre nich je to nepochopené.... takže ak sa nejaký autor tu dostane pod spŕšku týchto pseudokritikov nemá šancu si napraviť reputáciu,ale pri nich by som sa o to sharky ani nesnažil.

    11. 10. 2010 18:02
  40. Daron

    ale oni "nedržia spolu" pretože sa potom cítia nadradení, ale preto že majú podobné názory... ľudia všade hľadajú len kalkul a "sprisahania"... ja napr tiež patrím do ten názorovej platformy ako wwweslo, quick ben, atď... dokonca som niekedy ešte "chladnejší" k dielam... ale nedodrbávam diela pretože niekto dodrbal moje... podobne ako ostatní... skôr to tu funguje presne naopak... príde nový autor, my si dovolíme mu skritizovať jeho dielo a on urazený skritizuje diela všetkým kritikom...

    a považovať vysvetľovanie toho ako autor text myslel, za obhajobu je smiešne... ale na druhej strane treba povedať, že podobne smiešne je keĎ sa niekto obhajuje tým že "si moje dielo proste nepochopil"...

    ja si na sladkom zdĺhavom viac precítenom texte zgustnem nie preto, že by som to nepochopil... ale preto, že je to proste napísané ako sladký grc od danielle steelovej... aj sladké a precítené texty môžu byť napísané dobre...

    a ešte 2 veci... človek tu má reputáciu podľa toho ako píše, ako kritizuje a ako sa správa... a ani jedna z týchto premenných nie je konštantná v čase... čiže ak sa niekto neuráža, komentuje vecne (a trebárs aj tvrdo) tak má reputáciu v pohode aj keby sa jeho básne nikomu nepáčili...

    a druhá vec, že to že ty nekritizuješ diela "najkritikov" je len a len tvoj problém... lenže ak by mali všetci taký pristup tak sa nikto nikam neposunie... lebo potľapkávanie nie je to, čo autori čo chcú zverejňovať svoje diela potrebujú...

    11. 10. 2010 18:17
  41. slovíčkár

    nekritizujem lebo nechcem ušliapať a degradovať ich snahu, ale ani nepochválim.... na to vás tu je dosť....spomenul si vyššie dva mená a to mne úplne stačí. Ďalej vyjadrovanie ti na dôstojnosti nepridáva, ba naopak. Vyhrážaš sa tu nejakými primitívnym bububu ku komentu viď vyššie aj keď mal pravdu, a osočoval tak isto ako ty teraz a sám používaš výrazy myslím nie hodné do komentárov, tak si buď stoj za tým že výrazy si kontrolujme a majme jeden meter, alebo na to z vysoka .... a môže si urobiť nejakú krčmu párty. To čo tebe znie ako citujem: sladký grc, je oveľa bližšie bežnému človeku, ako tie plieskanice a neslušné texty čo tu niektorý autori majú. Človek tu vôbec nemá reputáciu ako píše, pri Vás sa reputácia s iným smerom ani nedá urobiť. Hawk Majte ma radi

    11. 10. 2010 18:33
  42. Daron

    mne naozaj nezáleží ako je na tom moja dôstojnosť na internete v očiach cudzích ľudí... k ľuďom sa správam slušne a bez vulgarizmov a hodnotím len to čo napíšu a nie kto sú... keby som tu o niekom napísal, že je blbec tak by som musel upozorniť (a ľudia vedia, že by som aj upozornil) sám seba... laci dostal upozornenie pretože otvorene urazil Kristínu keď povedal že je primitívny človek a tým porušil pravidlá stránky... nie je to bububu, pravidlá si odsúhlasili autori sami... a nájdi u mňa miesto kde som urazil človeka a nie dielo ;)

    a to že je to bežnému človeku bližšie je predsa v poriadku... to že si myslím ja o tej básni, že je to sladký grc, neznamená že si myslím že ten človek ktorému sa to páči, alebo to napísal je menejcenný... ja hodnotím vždy len diela... autor ako osoba mi je úplne ukradnutý... v tom je ale rozdiel oproti iným, napr aj tebe ktorý už hodnotí či je autor in alebo nie... nech si každý píše ako chce ale nech mi tu nehodnotí autorov ale diela...

    11. 10. 2010 18:41
  43. slovíčkár

    ako sme to krásne uzavreli, ja by som predsa ešte podotkol, že dielom hodnotíš autora, urážkami diela urážaš autora, lebo bez autora by si nemohol o niečom povedať že je to sladký grc tak ako možno niekto o Tvojej tvorbe povie že je to hroký grc. Ale som rád, že sa to uzavrelo k spokojnosti všetkým

    11. 10. 2010 18:44
  44. Daron

    nemôžem súhlasiť... ak poviem že ja neviem mozartove dielo je sračka, tak som podľa teba povedal, že mozart je sráč? to je blbosť... treba sa odosobniť... chápem že ten proces trvá dlhšie (mne to tiež trvalo), ale ak bude človek brať kritiku ako kritiku osoby tak sa pri hocakom verejnom prezentovaní zblázni... a navyše hodnotím vždy len konkrétne dielo... jedno môže byť grc a iné pre mňa poklad... potom to znamená čo? že autor sa bude cítiť ako ogrcaný poklad alebo čo?

    a ja akceptujem ak mi niekto povie že som napísal horký grc;) nebudem sa kvôli tomu urážať... je to zbytočné a nikam to nevedie...

    11. 10. 2010 18:52
  45. S

    shark: ono svet a dokonca aj ten literarny nekonci na strankach tohto servera. vsakze?

    slovickar: rytmus je len jeden komponent basne. ak ten nie je zvladnuty. tak pre mna nema zmysel venovat sa velmi obsahu. zvlast ked ten na prvy pohlad neni od rytmu ovela lepsie na tom.

    navyse rytmus sa da dostat do krvi napriklad hlasnym citanim. ked totiz citas tak zrazu zistis ze niektore pasaze napr. jednoudcho neudychas. alebo sa to tempo bude menit uplne hala bala. co posobi velmi rusivo.

    treba zvazovat kazde slovo. slova ktore neplnia funkciu ci uz k vytvoreniu nakej atmosfery/dojmu alebo obsahovu. musia ist von.

    vela autorov napr. naduziva zamena. osobne ukazovacie. on ona ta. atd. vytvara slovny balast ktory brzdi text. to musi tiez von.

    co sa tyka kritizovania inych autorov. to je tvoja volba.

    basnenie ci sa to niekomu paci alebo nie je cinnost vyzadujuca okrem pocitov aj ovladanie istej techniky atd.

    nie vsetko co clovek napise je literarny text.

    12. 10. 2010 09:06
  46. slovíčkár

    Však áno súhlasím že nie všetko je literárny text, niekedy je to písané len tak, pocitovo vyliate na papier.....technika sa dá naučiť...rytmus tiež....pocity sa nenaučíš a sú najdôležitejšou sponou nejakého textu, bez pocitov nieje pointa, alebo len vložená, prázdna a bezduchá. Ale zato aj všetko ináč napísané ako sú iný zvyknutý je dobré, lebo to ide von, človek sa zbaví akej takej ťarchy ktorá ho možno ťaží a vloží to sem alebo niekde inde s /ne/vedomím že niekto si to prečíta a povie páči sa - nepáči sa a tým skončil, autor potom pokračuje otázkou čo bolo zlé, alebo prečo bolo zlé, lebo je zvedavý na názor, alebo sa nespýta, lebo naplnil spokojnosťou svoje Ja. Preto áno vyjadriť sa, a keď sám autor bude zvedaví na to kde sa stala chyba? lebo chce napredovať, môže sa zahájiť istá diskusia a "kritik" by mu mal teda pomôcť /slušnou/ formou : pokúsim sa ťa kopnúť do zadku, lebo vidím že chceš ísť ďalej a napredovať. /ale nie takou formou akou tu niektorý komentujú príspevky/ aj keď pre niekoho to môže byť cesta, ak sa ale odosobní, čo je niekedy veľmi ťažké.

    Ale ináč súhlasím s Tebou

    12. 10. 2010 09:22
  47. S

    ano. to co popisujes je ale arterapia.

    a prave toto by si mal kazdy publikujuci uvedomit. co riskuje zverejnenim aj svojich najvacsich depiek. traum atd.

    zda sa mi korektnejsie a ferovejsie pristupovat ku kazdemu akoby si tu temu vybral. aj v kontexte tejto stranky.

    12. 10. 2010 09:29
  48. slovíčkár

    veď to je to, si to vystihol.... to slovo - akoby.

    12. 10. 2010 09:31