Basnicky.sk

Vanilka  Zobraziť/skryť lištu autora

Ona dostala kvety

Daroval mi tú mizerne drahú kyticu ruží.
Dopekla s ním.
Ja by som radšej frézie.
Nechutne upravená do predpísaných nádhernych tvarov,
Zhnije a ani si to nevšimnem.
Jeden z ďalších debilných darov naoko.

Milo ďakujem a prehodím niečo o tom,
že neviem čo povedať.

Vážne neviem.

Milo ďakujem a prehodím niečo o tom,
že to nemusel.

Vážne nemusel.
Dátum vloženia 20. 8. 2006 17:56
Básnička je vložená v kategórii Smutné
Počet zobrazení básne 1781
Nahlásiť príspevok ako nevhodný obsah

Odoberať RSS kanál tohto autora RSS kanal

linky Uložit a zdieľať

Ulož si alebo zdieľaj tento príspevok v tvojej obľúbenej sociálnej sieti

Komentáre k básničke
  1. nereg. winc

    tak toto je naozaj nádhera!
    veľmi sa mi to páči

    20. 8. 2006 19:41
  2. nereg. S

    nie je to az take lahke

    pokus o volne verse
    vsak?

    vyznieva mi to dost kostrbato

    to zdoraznovanie akych pixlovsky dar si dostala posbi presponovane

    a to opakovanie vyznieva do stratena

    20. 8. 2006 20:19
  3. Vanilka (napísal autor básne)

    nie je to prvy krat, co som pisala volny vers, takych basni mam niekde v zosite viac.
    aj ked neviem si prilis vysvetlit ako konkretne posobia verse, ked posobia kostrbato

    A neslo ani o nejake dokazovanie niecoho, ze je lahsie alebo tazsie pisat tak ci tak, aj ked by sa tom mohlo zdat
    najma ak si cital ten jeden odkaz.

    a pomimo, ja som si tiez citala tvoje basne, nevravim, ze sa mi nepacia, ale uznavam aj basne s rymami, ved napriklad aj Válek, či Kostra pisali rymovane basne a mne osobne su blizke.
    Ale pises poviedky velmi trefne , za tie by som ti dala jedna, hlavne za jednu ... myslim, ze sa volala lyryk, alebo nejako tak
    jednym stylom, niektore motivy sa mi sice opakovali, napriek tomu sa mi pacili

    20. 8. 2006 21:35
  4. nereg. S

    okej okej
    berem

    no ja opakujem asi sty krat
    ja nemam nic proti rymovanym basnam
    ale clovek ak chce pisat rymovane tak by mal vediet rymovat
    inak ako som raz pocul
    a s tym suhlasim
    je len malo veci horsich na basni jak nevydarene rymy

    a na pismaku mam hrozne rad aj niektorych co pisu aj viazanymi versami
    napr. G_B_Show...a teraz z hlavy si nespomeniem ale myslim ze sa vola eilleen

    no opakovanie
    to je to co obcas znizuje netovu tvorbu ako taku
    proste ked je autor trebars teraz strelim - peteraj
    napise za rok cca. 60-70 basni i viac

    a zbierku vyda raz za par rokov
    cim vlastne urobi vyber

    to na nete temer neexistuje
    clovek predsa len chce vediet na com je ked ma tu moznost

    okrem toho aj v knihach sa casto opakuju motivy
    a su knihy temer monotematicke
    vtedy sa to nazve co viem variacie na tu istu temu
    a povie sa ze zachytava to iste casove obdobie a ma hlavu a patu

    na nete ked napises par podbnych veci
    uz ta idu za to zozrat

    ale chapem to

    no aby som sa dostal k tebe
    kostrbate
    no proste take rozharane
    prilis vela veci mi tam drhne

    chyb tomu aka taka plynulost
    lahkost

    21. 8. 2006 09:22
  5. Vanilka (napísal autor básne)

    precitala som si, skutocne pekne basne od G_B_Shaw, nie asi ta ktoru si ty odporucil, ale mne sa zapacila ina, SLuchatka, sa volala myslim.

    Hej, asi chapem, co si chcel napisat tym, ze net znizuje kvalitu diel.
    Citala som mozno len par tvojich poviedok, ale napriklad (mozno sa mylim, a je to len moj prvy dojem) myslienka o absurdnosti pohrebov. resp. taka ironia, ktora sa v niektorych skryva, neviem ci sa spravne vyjadrujem (kazdy bol asi na pohrebe, kde neslo az tak po blizkych, "musel sa tvarit smutne(zo slusnosti) a pritom sledoval ako ostatní placu, ci placu vela ci malo atd")
    no a tato myslienka (vskutku dobra) sa akoby spominala vo viacerych tych poviedkach

    21. 8. 2006 19:17
  6. nereg. S

    eillen nie je nazov diela
    ale autorka

    on ma vobec kvalitnu tvorbu

    a je tam aj dost kvalitnych volno versiarov

    nemyslim ze priamo znizuje
    aj ked v konecnom dosledku sa to tak moze javit

    zober si priklad
    ze ja a peteraj mozeme vydat rovnaku kvalitnu zbieku
    obaja by sme mohli mat teoreticky rovanku kvalitnu

    avsak
    on by sa naoko mohol javit kvalitnejsi
    lebo u neho poznas len vysledny produkt

    to je samozrejme aj z casti moja chyba
    ze to vesiam
    z casti aj moja vyhoda
    ze vidim ako na tom som

    interakcia je vec lakava

    a tie motivy
    hej nejak tak som to myslel
    naposledy som to myslim pouzil nedvano
    v kruhoch alebo jak sa to volalo
    no v tej zbierke - Sugar

    21. 8. 2006 19:51
  7. nereg. S

    kyvadlo sa to volalo vlastne

    21. 8. 2006 19:56
  8. Vanilka (napísal autor básne)

    no ano rozumiem, ze vlastne basnik/autor, ktoreho povazuju za vseobecne kvalitneho, uznavaneho vdaka zbierke , ktoru vydal, hoci doma "v kosi" moze mat viac (relativne)hroznych poviedok, ktory by (keby ich hadzal na net)inak dal (zo zvedavosti) posudit aj inym.
    Mozem sa opytat (asi z tej istej zvedavosti, ze kolko mas rokov? Ak nechces, nepis

    21. 8. 2006 20:40
  9. nereg. S

    jo asi tak

    nie je to sice dolezite
    ale keby si moc chcela tak si to najdes aj na vedlajsom servery
    takze nebudem zatlkat
    23

    vela ci malo?

    21. 8. 2006 21:08
  10. Vanilka (napísal autor básne)


    jasné, ze nepodstatne, kedy uz len vek bol podstatny?
    podla mna najlepsi, to je asi ten vek, ked si uvedomis iste veci, a este stale je dost casu bud ich nechat plynut, tak ako idu alebo ich zmenit

    vela alebo malo?
    ako pre koho, v porovnanim s jeho vlastnym vekom

    21. 8. 2006 23:19
  11. nereg. S

    povedzme v porovnani s tvojim

    jo
    ale cas
    no predsa nikdy nevies ci je ho vela alebo malo
    mozes mat aj 18 a zajtra ta moze zrazit elektricka
    alebo 80 a este 30 rokov pred sebou

    ach jo
    som dneska zasa raz tazko filozofujuci

    22. 8. 2006 10:19
  12. Vanilka (napísal autor básne)

    v porovnani s mojim asi idealny, kedze sa vravi, ze dievcata su vyvojovo popredu tak o 3-4 roky
    Mam 19. A som tomu dost rada
    Podla mna, sa cloveku zda ze ma vela rokov, v pripade, ze roky pred tym neprezil tak, ako by si tajne prial. Preto si aj 50 rocny moze pripadat, ze ma este malo rokov.
    Ale uz asi zachadzame pridaleko

    22. 8. 2006 12:06
  13. nereg. von Schwerzel

    pekna debata..ja som pri cas taky pseudautorsky dedusko...vo vyvine

    k tym dielam je jasne, ze je vela kompostu, ktore to vsetko hnoji..a tenkompost je dobry viete na co...aby posluzil ako zaklad na kvalitnu tvorbu...
    vsetci autori maju kopec brakov, ktore napisali...a le chce to trening a trening ...pisat a pisat a citat a citat..a pozorovat a ucit..sa
    samozrejme ked sa vyberie len to naj tak si kazdy mysli, aky je to nadany autor a talent...ale zdanie klame vsak...

    k tvojmu dielku..no je neviem....mam z neho zmiesane pocity...vlasnte to co si nim chcela povedat sa da zhrnut do jednej vety..
    hm

    22. 8. 2006 12:44
  14. nereg. S

    no dajme tomu ze su
    no v konecnom dosledku to aj tak olutuju
    ked si chlap najde mladsi
    ze

    schwerzell: dolezite je aby bolo z coho vyberat

    trening je vela
    a da sa naucit
    poeta doctus sa tum myslim nadava
    ale vacsinou to citit
    najma ked autor nema talent


    22. 8. 2006 13:05
  15. nereg. von Schwerzel

    Assur...tak v tom sa zhodneme na poeziu nemame talent obaja, ani ja ani ty...lol
    prozaicky je to uz lepsie...

    22. 8. 2006 15:13
  16. nereg. S

    ja mam
    ale to je jedno
    hec

    22. 8. 2006 15:19
  17. von Schwerzell

    hehehe, oki ja ti to neberiem...Assur

    no mozno vo mne je aj cosi take ako talent..ale je poriadne hlboko schovany, tak hlboko, ze ho nik asi nemoze objavit..ani ja sam...ale raz sa k nemu pre(do)kopem...uvidis...za tu namahu to stoji nie?

    22. 8. 2006 15:42
  18. Vanilka (napísal autor básne)

    za kazdym clovekom sa skryva jeden pribeh ktory ho istym sposobom poznacil a tiez v kazdom jedinecna osobnost, a toto akekolvek vseobecne tvrdenia o tom, ci lepsie najst mladsiu alebo starsiu hadze len do teoretickej roviny.
    ja neviem baby asi uvazuju inaksie, ale zase chalani by bez toho "svojho uvazovania" asi prestali byt chalani, a to by sa mi tiez nepacilo. Ta ich divnosť je zaujimava.


    Asi k nicomnu by sa nemalo pristupovat tak konkretne ako ludom.

    A hej chlapci, a co vlastne je talent? ha?

    je to ked ide nieco niekomu lahko, akosi prirodzene a este to moze podporit drilom?

    22. 8. 2006 16:00
  19. Vanilka (napísal autor básne)

    Ide o vnutorne citenie, to je ten talent.
    aj spevak , ktory nevie spievat a tvrdi ze nevie, by TAK strasne rad pocul od inych, ze spieva nadherne
    Ale ak spieva rad, a citi sa tym lepsie a vie pri tom snivat, nech si spieva

    22. 8. 2006 16:04
  20. nereg. S

    vanilka: aka divnost?
    ze chlap na rozdiel od zenskej
    pouziva viac logicke myslenie ako city?

    no hej
    nieco take je talent

    inak citala si uz moje veldielo
    MDZ?

    schwerzel: no sak skus


    22. 8. 2006 16:07
  21. von Schwerzell

    ee vanilka...talent..nie je citenie...trosku si to pleties...talent je povedzme predispozicia na nieco, a zavisi od cloveka ci ho v sebe obajvi a bude pestovat alebo zarastie burinou...
    no podla eska..mam problem ten talent v sebe vobec objavit..ale snazim sa ..
    ja ta najdem , najdem uvidis...

    22. 8. 2006 16:08
  22. nereg. S

    no to nie
    nech spieva v kupelni
    predstav si ze by si mala v nejakom radiu kde mozu spievat vsetci pocuvat
    nejakych ludi
    jak boli v hviezdnej rote

    vid. ak chytate nautik
    tak si kukni super mega karaoke show
    /precitat prosim s drsnym drapakovym prizvukom/

    a tam ludia tiez radi spievaju

    ale realne je to uplne strasne

    a ked s tym vylezu nech rataju aj s negativnymi ohlasmi

    22. 8. 2006 16:11
  23. nereg. S

    a suhlasil som s to prvou definiciou talentu aby bolo jasne

    schwerzell: na mojom nazore predsa nezalezi
    som len jeden hlas

    22. 8. 2006 16:12
  24. Vanilka (napísal autor básne)

    Da sa vzivote vobec uvazovat logicky, logicke je, ked vidim tehotnu zenu, tak viem ze sa jej narodi dieta, ale asi dolezitejsie je pre mna, ze ju vidim usmiatu a stastnu, a citim, ze sa naneho aj skutocne tesi.
    A nemyslim si, ze chlapy nie su citlivy, a hoci tvrdime, ze to je to co nam u nich chyba, tak asi by nam viac chybalo to, ze keby ste nevedeli logicky uvazovat. Rovnovaha. najlepsie pre zivot, asi

    (ale pre iste vyblaznenie, ak niekto o neho stoji je rovnovaha zbytocna )

    Necitala, ale vecer pred spanim si precitam, televizor nebavi, nikam sa nechystam. Skus to dielo charakterizovat jednou vetou, ci sa mam tesit Autoreklama

    22. 8. 2006 16:20
  25. nereg. S

    no neviem
    problem je ze zeny az prilis podliehaju citom
    a preto nemozu vykonavat funkcie
    ako prezidentky premierky atd.
    samozrejme su aj vynimky

    ale aj z tych su to su vacsinou muzatky

    no je to zenach
    a doprucujem precitat si to teda az vecer

    22. 8. 2006 16:27
  26. Vanilka (napísal autor básne)

    Aj ked to, co som napisala o tom spievani, plati. Ale ano, pochopila som... ak nevies spievat- nechod do telky, ak nevies pisat- nevesaj to na net, a ak uz aj to takto neurobis, tak- znes drsnu kritiku...
    Jasne, vlastne mam ten isty nazor, a keby superstar bolo anonymne (ako su internet portaly) tak by tam prislo 4X viac zlych spevakov, ktorí dufaju v to, ze vedia spievat a ze im to niekto povie. ta nadej, v ktoru oni tajne nerealne veria.
    Ale stale plati, slobodni ludia, ktori nikomu neublizili (ani otrasnym spevom, ani otrasnou poeziou)maju na to pravo.
    Ak sa ty na tych spevakoch budes doma s kamosmi pri pive rehotat a im to nevadi, ze sa nich niekto rehoce, vsetko je ok. Ak by si sa im snazil vysvetlit, ze su trapni a spevaci uz vobec nie, tiez by to asi nepomolo, ale vlastne keby posluchli, by pomohli sebe.
    Pravda boli...ci ako sa to hovori...

    22. 8. 2006 16:33
  27. von Schwerzell

    ano suhlasim..niekto nam povedat musi...
    otazkou je kto a akou formou...hm

    22. 8. 2006 16:37
  28. von Schwerzell

    nereg S...zeny su vseobecnejsie silnejsie pohlavie..znesu viac zataze, nasadenia. bolesti a trapeni...mozno aj preto ze vedie plakat a tak sa ventilovat...
    my muzi sa hrame na hrdinov...ale v skutocnosti sme slabsi...
    nejde ani tak o superenie muza a zeny ako skor o ich vzajomne doplnenie...

    22. 8. 2006 16:39
  29. Vanilka (napísal autor básne)

    mozno ani nie, zeby tie ulohy nezvladli ako zeny, ale skor tu cestu, ako sa niekto na take posty dostane by nezvladli. Asi na to skutocne iste muzske hormony, schopnost splhat sa rychlesie, lepsie, bez zranenía.
    Ale raz, ich za tuto schopnost, vnimat veci citlivo a nelogicky, budete obidovat.
    Ked sa chlap skutocne zalubi, je hocijaka logika uplne fuc.
    Vlastne to plati pre vsetkych

    22. 8. 2006 16:43
  30. nereg. S

    ja nikomu to pravo neberem
    nech si pisu
    spievaju
    tancuju a co ja viem co este

    ale ked to davaju niekde kde je jasne ze chcu pocut nazor druhych nech rataju aj s negativnymi nazormi

    sak aj tu nie je to pridajte komentar pre srandu kralikov

    a najlepsi su potom taki co este toho co kritizuje obvinuje zo vsetkych svojich problemov

    alebo ich prenasaju na druhych
    ak je clovek mily

    22. 8. 2006 16:44
  31. Vanilka (napísal autor básne)

    schwer, no to je ta divnost,co som nizsie spominala, ze hrate sa na hrdinov. napriek tomu, ze vieme, ze sa hrate a mohlo by sa zdat, ze to neznasame, je to to co je zaujimave, istym sposobom podvedome citime, ze to robite aj ta len pre zeny. Jasne, ze su rozdielni, ale chvalabohu zato.
    Uprimne povedane, muzi medzi sebou vychadzaju ovela lepsie, aj ich spolocnost je prijemnejsia. Su svoji a neriesia kraviny, to mam rada.


    22. 8. 2006 16:48
  32. nereg. S

    paci sa mi tvoj pristup
    aksite si raz najdes fesneho motorkara

    22. 8. 2006 16:57
  33. von Schwerzell

    noto mas pravdu vanilka..niekde som pocul tak lopatisticky vyrieknuty princip....
    ak sa hadaju dvaja muzi daju si po papuli, podaji si ruky a idu spolu na pivo..

    ak sa hadaju zeny je to skoro do konca zivota..podkopaju si nohy a intriguju a ublizuju...
    hm neviem, ale nieco na tom asi bude...

    22. 8. 2006 17:04
  34. Vanilka (napísal autor básne)

    som sa zasmiala
    Zlate )
    ale nakoniec skor opak bude pravdou
    a nemozem povedat ani, ze by mi ten opak extra vadil

    22. 8. 2006 17:07
  35. Vanilka (napísal autor básne)

    to bolo k tomu, fesnemu motorkarovi.
    No ak tym zenskym kolektivom. Ja som vzdy dufala, ze je to len ista fraza, cosi vymysleli chlapi, ale ako az na novej skole, som to pochopila, co to je ked baby ohovaraju, intriguju. Az ke nepochopeniu. Radsej spolocnost 10 chalanov, co su pripity, komentujuci baby a vzajomne si nadavaju do vsetkeho co existuje, ako spolocnost bab, ktore sa tvaria ako velmi im jedna na druhej zalezi, a pritom hned ako sa da za chrbtom zhodnotia, ze hrozne pribrala a ze ma skaredeho frajera... mysel sa zastavuje...

    22. 8. 2006 17:15
  36. nereg. winc

    Vanilka ešte nemá presnú predstavu o živote
    ešte neprišla tá povestná FACKA
    ženy sú silné osobnosti
    ale je to len malé petrcento
    ostatné sedia doma a plačú
    čakajú že všetko za nich spraví chlap
    ale sú aj také (ako napríklad ja)ktoré na také niečo ani nepomyslia
    ale zober si že si 20 rokov vydatá
    máš napr. 4 deti a potom sa tvoje zlatíčko rozhodne
    chodiť len do krčmi a neriešiť problémy a teba z toho može len jeb....ť.
    potom uvidíš či si silná osobnosť
    od začiatku akéhokoľvek vzťahu musíš rešpektovať partnera lebo ináč ti nepomôžu žiadne slzy sveta,
    ja mám doma totálneho ateistu,ktorý nie je ani pokrstený,ja som kresťan a sme spolu už 12 rokov,
    žijeme nádherný život...
    občas dáme "zelenú" a sme hlavne v pohode
    ono keď máš sladkých 19, myslíš si aký si zariadiš báječný život
    ale nie je to tak vždy,
    nakoniec budeš mať aj takú kamarátku
    ktorá bude ohovárať nielen teba ale aj
    celú tvoju rodinu.
    to je život

    bodaj by to tak ale v tvojom prípade nebolo


    22. 8. 2006 17:26
  37. Vanilka (napísal autor básne)

    jasne, ze nemam az taku jasnu predstavu o zivote, zatial neviem ani ci by som ju chcela mat. nech pride predstava vtedy kedy ma...
    Teraz viem len to, ze nechcem nic extra raz, obycny spokojny zivot v pohode.
    Velmi dobre viem, ako to v niektorych rodinach funguje, ale k tomu tu radsej nechcem...ved, naco aj..


    22. 8. 2006 21:29
  38. Vanilka (napísal autor básne)

    Tak nereg S.
    K tomu MDZ (ak sem kuknes este)
    Co sa mna tyka, sa paci viac, akoby som mohla povedat, ze sa mi niekedy bude pacit aj basen s neviazanymi versami. (az mam malu vycitku, ze ti take vobec pisem)
    Presne toto je ta "divnost", ktoru som myslela poobede. ze presne kvoli takymto veciam co chlapi robia, ich zeny zacnu milovat, hoci by to mohlo vyzniet divne, a ked to aj nie je cele pravda, z casti urcite.
    Jedno tej basni musim nechat, a to, ze vo mne vyvolala zivu konkretnu predstavu a zanechala naladu a atmosferu tej chvile.
    (a este ze vobec z nej nakoniec neviem, ci autor taky nazor ma skutocne alebo ho z urcitej casti aj prifilmoval, ale tak, ako citatel, mam aspon na vyber, cize tiez skor pozitivum, ako negativum)

    "A ja mlčím

    A myslím na to že sú fakt nádherné



    Keď sa takto hnevajú

    A rozhadzujú rukami

    A..."

    a este nieco: keby si len vedel ako inaksie chlapi vtedy pozeraju )

    22. 8. 2006 21:57
  39. nereg. S

    ono tam je niekolko naznakov odpovedi

    TVARIM sa vazne

    alebo

    v najlepsom musim prestat
    mohli by ma prekuknut

    inak vdaka
    a tak

    ale su aj lepsie volnym versom
    netreba sa ho vobec bat

    22. 8. 2006 22:24
  40. Vanilka (napísal autor básne)

    no inak tie poviedky, neviem si pomoct, ale ten styl, pripomina mi to Matkina, ak si cital, Mexicka vlna atd... No alebo lepsie povedane, nie ze pripomina, ale prve co ma napadlo, ked som citala

    YMCA -fakt som sa pobavila, len som troska nechapala tu diskusiu, co sa pod nou rozprudila, ale to je suma fuk


    22. 8. 2006 22:37
  41. nereg. S

    no
    matkina to uz mi pisalo par ludi
    ale neviem
    asi mal na mna nejaky vplyv
    hlavne sa mi paci jeho styl v tom ze je citavy
    obcas mam lebo pocit v literature
    akoby bola citavost prehresok proti kvalite
    nieco jak trestny cin
    ale takisto som ovplyvneny aj hvoreckym pistankom atd.
    vsak jedno
    ja to neriesim
    myslim ze tam mam dost svojho

    inak paradoxne raz som napisal
    poviedku
    a ze to je jak matkin
    a az neskor ked som si ho precital tak som pochopil preco
    mexicku vlnu som mimochodmom cital asi pred mesiacom

    ymca
    ale to jeden uchyl
    najskor odo mna chcel cislo
    po par kritikach co mi napisal
    a ja ze nemam mobil co je fakt a na pevnu mu nedam

    a napisal som mu par komentov
    tak odvtedy som sa stal hajzlom
    a ked rozpraval ako by sme si rozumeli
    tak som ho poslal niekam
    bo mi to uz bolo neprijemne
    a vsde vykrkoval aki sme hajzli

    ja a par dalsich

    potom povesal par klsikov na net
    a ja som sfukol
    bo nic proti klasikom
    ale nich treba citat ako klasikov
    ale pisat dnes ako klasik je podla mna idocia
    forma a jazyk sa vyvija

    a tak mi liezol na city

    tak som o nom napisal v poviedke ze teply
    a on sa nafucal
    a denne mi chodilo asi 100 spamov

    aj ked neskor
    som si ho len tak z hecu dal do vyhladavaca a nasiel som vacsiu spinu
    co pisal on
    ze nosil pancusky
    a ze sa mu lubi latex a jeho zena nie
    a tak suka svoju zensku v prsiplasti ako nahradu za latex

    vesely typek

    ale kvoli takymto je lepsie si drzat na nete odstup

    22. 8. 2006 22:55
  42. Vanilka (napísal autor básne)

    no si myslim, ze asi si pisal uz skor, ako sa nejaky matkin objavil.
    Ja som citala mexicku vlnu tiez zhruba pre mesiacom, som nepocula o nom velmi pred tym.
    ale prve co ma zujalo, ked som docitala, ze je realna, dnesna, univerzalne napisana, ze sa v nej ludia najdu, ci chcu, ci nechcu. A tak pises aj ty, podla mna...

    Hvorecky, mali sme s nim, ako trieda na gymnaziu stretnutie. Vzdy som vedela, ze sme mali byt vdacni, za nasu slovencinarku, hold takym profesorkam -to tak nostalgicky som si spomenula

    A k veselemu typkovi

    nenormalny koment, skoro jak basen ))

    Fakt nemas mobil? Lebo, to je moja oblubena veta, ked vyptuje cislo dakto, komu ho nechcem dat... a sak nech sa nauci citat medzi riadkami...normalni pochopia (skoda len ze normalni o cislo nepytaju ))) )

    22. 8. 2006 23:14
  43. nereg. S

    no jo nasa slovencinarka
    bola sice trochu blazniva ale fajn
    vychoavala dvoch pismakov

    no fakt nemam mobil
    som druh na pokraji vyhynutia

    a aby som potesil
    par ludi tu
    myslim si ze som umelec a najvacsi kritik na slovenskej internetovej scene
    he

    22. 8. 2006 23:28
  44. nereg. S

    a hvoreckeho je fajn precitat si

    aj pistanek je super
    rivers of babylon
    je neskutocne citava vecicka

    22. 8. 2006 23:29
  45. Vanilka (napísal autor básne)

    No by sme mali slovencinarku 7 rokov... ale zivot je pes a v maturitnom sme dostali zaryteho klasika, dejepisara a basnickara (o "povinnosti si zakupit jeho knihu nebudem hovorit )) ")
    Na maturite som napisala sloh na takyto trochu volnejsi sposob, nechcem povedat, ze styl, ale dostala som trojku (moja druha za 8 rokov, zo slohu druha )) )


    22. 8. 2006 23:38
  46. Vanilka (napísal autor básne)



    A myslim si, ze mysliet si, este nic neznamena.
    A tesit ludi na nete, je zbytocne, nic z neho nemas

    22. 8. 2006 23:41
  47. nereg. S

    jo jo
    aj ked o dejepisaroch by som byt tebou
    hovoril trochu inak
    hlavne ak hovoris so mnou

    sak skus sa zaregistrovat na pismaku

    a poviem aj preco do spravy
    a ukazem ti aj podla mna kvalitnych netovych basnikov

    22. 8. 2006 23:54
  48. Vanilka (napísal autor básne)

    no ze bol dejepisar, to mal u mna jedine plus (a este jedno za to, ze si kvoli zenskej, o 20 rokovo mladsej, ostrihal bradu) no a este jedno, nech mu nekrivdim, a to za to, ze to bola nasa peroxidova nemcinarka, takze sem - tam meskali na hodiny )) )

    23. 8. 2006 00:00
  49. Vanilka (napísal autor básne)

    odkedy som dosla citam, co tam pisu ludia, len este sa mi troska horsie orientuje, kedze som to tam nepoznala pred tym.
    Idem skusit sa aj registrovat teda

    23. 8. 2006 00:01
  50. nereg. S

    no neprovokuj
    he

    23. 8. 2006 00:06
  51. Vanilka (napísal autor básne)

    mala otazka, co su to aviza ?

    23. 8. 2006 00:10
  52. Vanilka (napísal autor básne)

    no ked provokujem, vyzeram inaksie

    23. 8. 2006 00:13
  53. nereg. S

    vsetko zodpovedane hlasim

    23. 8. 2006 10:40