Ako slimák pomalý,
vediem život zhýralí.
Len deň som „redy“,
Ďalších štrnásť málokedy,
Za to v nich som stále „happy“,
A ten jeden pre tých štrnásť slúži,
dať sa rýchlo dokopy.
Dátum vloženia 11. 10. 2010 09:51slovíčkár 
Nemám čas.
Básnička je vložená v kategórii Ostatné
Počet zobrazení básne 1321
Nahlásiť príspevok ako nevhodný obsah
Odoberať RSS kanál tohto autora
Ulož si alebo zdieľaj tento príspevok v tvojej obľúbenej sociálnej sieti
Komentáre k básničke
- winc
taky zivot viest.. musi byt celkom nuda..
11. 10. 2010 13:56 - S
precitaj si to nahlas. a povedz mi aky mas z toho dojem.
11. 10. 2010 14:23 - slovíčkár (napísal autor básne)
hej, nuda patrí k životu, nieje ne kríž pribitá.....
.... dojem? Pýtajme sa čo je dojem? A hlavne koho dojem? Môj či tvoj? Lebo ak mám hodnotiť môj, ten je jasný- no s tvojím nepohne nič....
... je to obyčajné zabíjanie času, preberanie slov, ako kopec "textov" keď už nevieš čo od nudy, môj život je vyzerá trošku ináč, píšem čo chcem, čo vidím.
čuz
11. 10. 2010 14:49 - S
hej. vtipne.
skor som narazal ci ti nerezal usi ten rytmus.
lebo aj zabava a "haluz" moze byt dobre napisana.
11. 10. 2010 14:53 - slovíčkár (napísal autor básne)
rytmus mi nevadí, možno preto lebo neviem tancovať
rytmus tu nechytá 80% "autorov" ..... no čo je dôležité ten sa dá nájsť....chytiť...troškou tréningu a čítania..... áno aj zábava a haluz sa dajú uviesť tak akoby to bolo veľdielo..... ale to dokáže len málokto....nikto odtiaľto.... nooooo a čo som ešte chcel? no už neviem, fakt som dačo chcel ale zabudol som....
nevadí napadne možno skôr či neskôr... díky ahoj
11. 10. 2010 15:00 - S
ja nehovorim o veldiele. hovorim o zakladnych atributoch ktore by mal mat napisany text. a jednym z nich je aj rytmus.
to ze tu nechyta rytmus tak 80% i viac je sice fakt ktory vypoveda o nizkej urovni literarnej gramotnosti tunajsich autorov. ale to je asi tak vsetko.
ze sa da chytit treningom a citanim nespochybnujem.
ale celkom ma zaujima motivacia preco zverejnujes text - za ktorymi si defacto nestojis /je napisany z nudy a zo zabavy. nema rytmus...atd/
11. 10. 2010 15:11 - slovíčkár (napísal autor básne)
hohoho tu zatiahneme ručnú ok? kapánek.
to že je niečo písané dajme tomu z nudy, ale niečo čo som nezažil, neznamená že si za tým nestojím, to si povedal/a ty, ja si za nimi stojím, čo si napíšem za tým si stojím. Takže tak. Nevkladaj nepovedané, resp. nepísané. 
11. 10. 2010 15:18 - S
ja som ani nepisal ze si povedal ze si za tym nestojis. len som vydedukoval z tvojho sposbu argumentovania.
lebo ked pripustas ze je bez rytmu. a ohanas sa tym ze je napisana z nudy a zo zabavy.
ked sa ohanas tym ze ved aj 80% inych textov. tak sa mi nejavi ako clovek ktory si za tym nejak stoji. ale obhajoba cloveka ktory tvrdi ze pise na hovno ale moze pretoze 80% ludi tu pise tiez na hovno.
je mozne ze sa mylim.
11. 10. 2010 15:25 - slovíčkár (napísal autor básne)
ja dieru do sveta neurobím ako nikto odtiaľto to vie o sebe každý
len nejak akoby dúfal. Či je na hovno? pre mňa, lebo si za tým stojím a tých ďalších možno 80% tiež.... ale tvoje komentáre sa mi páčia.... sú cool....
také správne ako by mala "poézia", verše vypadať, no len mala... čo je zas len poľutovaniahodné.... Niekto píše úplne nezmysly, akoby bol zhúlený, niekto napíše úplne prázdne a povie ti význam hĺadaj na začiatku a podobne, sto chutí sto ľudí, ja mám rád slovíčka a komu to príde na hovno ako si sa vyjadril, tak príde hold s tým ja nič neurobím, ale ďakujem komentáre

11. 10. 2010 15:43 - S
ale to ze neurobis dieru do sveta. nie je ospravedlnenie ani argument pre diskusiu.
vlastne vobec je to cele diskutabilne lebo napriklad prave na internete zacinal autor ktory tento rok v cesku ziskal cenu jiriho ortena.
na internete publikovalo/publikuje vela autorov s vydanymi zbierkami. ci uz predtym alebo potom. - napr. garan staricek...
zatial mozno sa presadzuju len v slovenskom/ceskom teritoriu. ale...
- bezne su publikovanie v casopisoch. atd.
myslim ze aj preto je scestne ospravedlnovat svoj text tym ze aj 80% ostatnych. zvlast ked 80% nemusi mat dostatok sebareflexie alebo vedomosti aby priznali ze ich text nie je dobry. resp. citia sa nepochopeni/nedoceneni.
vychadza mi potom este ako motivacia jednoudcha a primitivna - vyhladavanie socialnych kontaktov. inymi slovami chat.
konkretizuj tie priklady.
11. 10. 2010 15:58 - Laci35
no tak potom tu chatuje strašne veľa ľudí
11. 10. 2010 16:02 - slovíčkár (napísal autor básne)
laci...
S.... to že 80% píše zle..... to píšu kritici.... pre nich je to vyjadrenie vnútra.... na to tu tie stránky sú aby si sem tam hodil tú nejakú haluz..... na diskusiu sa vždy argumenty..... možno je autor ceny Jiřího Ortnera vynikajúci o čom ja osobne nepochybujem, no pre niekoho ako je tu kopec ľudí tých veĺkých kritikov, by bol možno totálny odpad, s Tebou sa dá aspoň diskutovať, čo si nesmierne cením, pretože sa snažíš, teda aspoň ja to tak vidím, pochopiť zmyselnosť a nezmyselnosť koho toho daného autora. Chat nevyhľadávam, mám doma manželku
to mi na chat úplne stačí. Konkretizovať nebudem nikoho, lebo by to bral ako urážku svojej osoby a ja neurážam ani zvieratá, a nestačil by mi na to ani tento komentár. Oprieť sa do kritiky plnou silou je jednoduché, len nejak nikto nekritizuje seba. Moje príspevky sú také aké sú a iné zrejme ani nebudú, ale nad tým rytmom skúsim popremýšlať ale len to, zatiaľ to je takéto, možno slabé, úbohé, ktovie, pre mňa dobré, a vynikajúce, skvelé a podobné príspevky k nejakým bezduchým dielam aké tu padajú, to moje nikdy nebudú lebo skvelý a vynikajúci som v očiach svojej manželky 
11. 10. 2010 16:16 - S
"možno je autor ceny Jiřího Ortnera vynikajúci o čom ja osobne nepochybujem, no pre niekoho ako je tu kopec ľudí tých veĺkých kritikov, by bol možno totálny odpad"
- no a? ved to je uplne normalne ze sto ludi sto nazorov. dokonca na jeho zbierku vysli dve diamtralne odlisne recenzie v casopise.
"Konkretizovať nebudem nikoho, lebo by to bral ako urážku svojej osoby "
- len potom sa mi tazko reaguje na vseobecne veci. odlisujem kritiku tvorby a osoby.
"Oprieť sa do kritiky plnou silou je jednoduché, len nejak nikto nekritizuje seba."
- lenze ono sa tazko dopredu kritizuje clovek sam. pokial nema spatnu vazbu. vela veci si sam nemusi vsimnout. da rozum. ze ked by vedel o svojich chybach tak by sa im snazil vyhnut/vyhybal.
"skvelý a vynikajúci som v očiach svojej manželky "
- to je sice fajn. ale neviem ako nevidim dovod to sem vytahovat.
12. 10. 2010 08:48
vybrali.sme
Linkuj.cz
Jagg.cz
Google
facebook
yahoo!
digg
delicious
furl
