Basnicky.sk

zabudnuta  Zobraziť/skryť lištu autora

---------------------VÝZVA------------------------

Tak toto precitnutie je fakt dost HNUSNE! A preto týmto aj otváram debatu na temu - BASNICKY.SK UZ NIE SU TYM CIM BOLI, ALE POZNAME SA? TAK DAM TI JEDNOTKU!

Skoda ze nemame kam pisat tieto prispevky tak to dam sem, kde to cita najviac ludi...z tejto stranky odislo vela skvelych basnikov a to len kvoli tomu, ze to tu straca uroven...treba sa troska zamysliet co je poezia...to co sa tu vyskytuje poslednu dobu...to urcite nie je. Niekedy celkom prestizny server dnes je to doslova rodinkarstvo...

Zamyslime sa nad tym co hodnotit a ako...
Kazdy dobry alebo snaziaci sa amater, ktory chce robit poeziu musi poznat jej zaklady a hlavne disponovat OBJEKTIVITOU.
A to tu je asi kamenom urazu.

Je to troska aj natlak na admina aby cim skor zmenil aspon iste funkcie tejto stranky, pokial je sanca ju este zachranit.

Takze sumar sumaru - KYM NEDOJDE K ZMENE SERVERU, PROSIM O OBJEKTIVITU A HLAVNE KRITIKU A NIE O TO, ZE KTO SA S KYM POZNA...ASPON TO!
Dátum vloženia 9. 3. 2008 21:36
Básnička je vložená v kategórii Ostatné
Počet zobrazení básne 3068
Nahlásiť príspevok ako nevhodný obsah

Odoberať RSS kanál tohto autora RSS kanal

linky Uložit a zdieľať

Ulož si alebo zdieľaj tento príspevok v tvojej obľúbenej sociálnej sieti

Komentáre k básničke
  1. zabudnuta (napísal autor básne)

    takze toto som tu dala nato aby kazdy basnickar tuto sa zamyslel nad tym...pokial chce niekto nieco dosiahnut a posuvat sa dalej tak tu pri takom systeme to nikdy nedosiahne...na tento server chodim dost dlho a co sa tu deje teraz som nezazila este preto ma to tak irituje...

    9. 3. 2008 21:38
  2. šašo

    dal som ti jednotku

    9. 3. 2008 21:40
  3. sinuhe

    no ako reagovat...zacnem tym,ze mas iste pravdu..niekore basne naozaj nestoja za nic...tym ze nedavam znamky a komentare pisem iba tomu co ma zaujme nikoho neurazim a citam ine...dalej sa snazim aj o objektivitu a aj uprimnu kritiku...a na margo tych dobrych basnikov..preco odisli?...ved ako sama vravis,tato stranka ich kvalitu potrebuje a iste by ju pozdvihli...tak kde su?...to sa hanbia uverejnovat svoje diela vedla tych menej vydarenych?..alebo sa boja neodbornej kritiky?..mne to vychadza asi takto..lenze to je trochu detinske podla mna...nik ich nevyhnal..s pozdravom Sinuhe

    9. 3. 2008 22:00
  4. zabudnuta (napísal autor básne)

    sinuhe, poviem ti tolko...naco tu budu uverejnovat svoje prispevky ked sa nedockaju dostatocnej kritiky, ktora by ich posuvala dopredu...takze asi tak...a kde su...na inych portaloch, kde dostanu to co potrebuju a to doslovne

    9. 3. 2008 22:13
  5. sinuhe

    lenze ako chces dosiahnut taky stav?...zakazes sem prispievat tym menej dobrym?...to musis uznat je minimalne neeticke a asi aj nerealne...a to posuvanie dopredu?...tak to je podla mna iba urcita vyhovorka...ked sa chce posunut dopredu,to sa da aj tu..staci si prefiltrovat tie prenho nedoulezite komenty a sustredit sa len na tych svojich par znamych a respektovanych autorov

    9. 3. 2008 22:22
  6. zabudnuta (napísal autor básne)

    sinuhe, prepac ale tvoje argumenty su neopodstatnene...nejde o to ze zakazat ale dat kritiku! nechcem ukazovat konkretne...neeticke je aj to co sa tu deje, takze mi nehovor co je etika...k posuvaniu dopredu...filtrovat a co tu chces filtrovat je mi do smiechu tu nemas uz ani z akej kritiky cerpat...

    9. 3. 2008 22:30
  7. sinuhe

    no mas pravdu...momentalne nemas z akej kritiky cerpat...ale ked tu bude tych dobrych autorov viac,mozu si ich vzajomne odborne kritizovat a posuvat sa dopredu...ja mam tiez chut kriizovat ale musim bohuzial uznat ze nie som ten pravy,co kritizovat moze...aj ja by som tu tych lepsich autorov privital...hoci ani neviem o kom hovorime...snad o daronovi,anite a von schwerzelovi?

    9. 3. 2008 22:45
  8. sinuhe

    hoci ti,ktorych basne mam rad ja su tu: hud21,ruza,habibi,saphira,milson5,michal.B.,
    susi,marihuanita,kenya,woodhill....ale dospel som k tomu,ze mas pravdu..malo by sa viac kritizovat

    9. 3. 2008 23:06
  9. predpolnocna a.

    Asi si bola na madnesse a čítala o báničkároch, zabudnutá . Samozrejme , že bez adminov a zanietených kritikov to tu stojí pekne povedané , za nič.A tiež je pravda, že táto stránka nereprezentuje objektívny pohľad k známkovaniu .A madness je na tom podobne, sú tam vyvolení / noví sa málokedy dočkajú kritiky a dielka, aj výborne sa za jeden deň stratia z očí/, čo ich preferovaným nehrozí, a tie slová od tkz. kritičiek, tak progresívnych sú indiferentné, a nie je v ľudských silách objektívne zhodnotiť
    nikoho .Ver mi , ten ich rebríček nemá žiadny zmysel..možno pre progresívnych, alebo pre oči.Žiadny vydavateľ, spisovateľ, redaktor a podobní, úroveň slov. literatúry nedostali na umelecký vrchol, len svojim pohľadom/robím s literatúrou pomerne dlho/, vychádzajú neskutočné braky a ver aj tomu, že veľkú úlohu hrajú rozličné elementy/nielen kopírovanie/."S" je veľmi inteligentný chlapec, rodený vodca, ale poet ?Vec názoru.Najviac ma mrzí, že o svojom talente sa chodia tam radiť, a pritom tu máme toľko skvelých poetov/ky/., prozaistov a pod. A este, všímaš si, koľko ľudí je tu denno denne..No , koľko komentíkov máš.. objektívne ty?
    Ale v podstate východisko objektivity nevidím a teším sa ako to dopadne/obdiv Ruži a Milsonovi a samozrejme veľkému vnútornému svetu Dušana/, ktorí to na tom serveri vydržali a vydržia.../nespomeniem všetkých..prepáčte/dakujem Vám
    a moja tvorba, obj.lákavá melanchólia, klišovitá , nič nehovoriaca, obrazy nenápadné, frázovité,ale v tom ich rebríčku kedysi bola/moja sprostosť to je/ ináč ľúbim Vás všetkých/nadnesené?/poézia musí spadnúť , aby ju davy podvihli



    9. 3. 2008 23:15
  10. nereg. predpolnocna

    a este jedno/vynechávam prozaickú tvorbu..prepáčte
    máme tu naozaj zástupcu tkz.úzko špecifického štýlu
    /Milson/, tak hľadajte...

    9. 3. 2008 23:46
  11. milson5

    ja viem že moja kritika je často veľmi ovplyvnená tým že sa snažím brať do úvahy aj niečo iné ako je kvalita básne často sa snažím ľudí podržať prilepšujem im keď začínajú s písaním básničiek - nechcem odradzovať a znechucovať niekoho v kom vidím potenciál vieš často hodnotím aj vnútorný obsah básní snažím sa čítať medzi riadkami ... vieš kritika dokáže posúvať ďalej ak je myslená a mierená dobre ale aj bez nej sa človek dokáže posúvať ďalej písaním a rozhľadom, teda je najdôležitejšie aby tu zostali nejakí ľudia čo už dlhšie píšu básničky .... každá kritika je dobrá aj tá pozitívna a ja si rád prečítam názor od hocikoho nemusí byť učený a vyznať sa v tvorbe básní ... Báseň má mať v prvom rade výpovednú hodnotu a zanechať niečo v čitateľovi ... ja sa snažím o to aby človek báseň precítil
    narozdiel od niektorých básnikov na madnesse nepíšem len pre tých vysoko inteligentných ale pre všetkých, poézia je sama o sebe krásna a prečo by sme ju mali odopierať ľudom, len preto že jej nerozumia?
    pomáhame si navzájom a spoločne rastieme
    možno nie som dobrý kritik ale snažím sa aby som sa ním stal Mirka

    9. 3. 2008 23:52
  12. HUD81

    Kritizovať, dokáže každý...

    Každému sa páči niečo,
    tak prečo?

    Veď aj posledný v rade - má svoj názor...

    Už zvečnite svoje postoje


    ... viem

    sympatie a rodinkárstvo

    predsa - nie sme stroje... a o tom to je


    SME ĽUDIA... tak nám odpustite

    10. 3. 2008 08:01
  13. Ruža

    Pekný deň prajem všetkým.
    Nedalo mi nezamiešať sa do vašej debaty,lebo padlo pár krát, aj moje meno.Milá Mirka,len jedno by som chcela od teba vedieť,spýtala som sa to aj na Madnesse,čo je vlastne podľa teba dokonalá báseň?Kto určuje kritériá? Literatúru máš práve preto tak rozmanitú aby si si vybrala, čo sa ti v nej páči.Vieš,to čo sa zdá 100ľuďom ako brak,pre ďalších 100 je to oddychovka a pre ďalších romantika .Veď je to ako v obliekaní,alebo v jedení,to by si chcela chodiť v uniforme a jesť len cestoviny, lebo si to niekto zmyslel a jemu sa to páči? Viem Mirka na čo narážaš nájdu sa tu básne ktoré sú detské,alebo braky ,ale sú to momentálne pocity daného človeka.Čo sa týka hodnotení tu a na Madnesse.Musíš priznať aj tam je rodinkárstvo.Chodím na Madness už dosť dlho aby som si to všimla.Veď aj ja podľa nich píšem s prepáčením"sračky"...ale mne to neprekáža ,som rada že si ma prečíta čo i len jeden človek a či sa to niekomu páči alebo nie budem písať tak aj ďalej a nie tak ako mi niekto určuje.To už by som nebola ja!Pozri veď každý má právo si vybrať svojho spisovateľa a čítať čo chce.Páčia sa ti vulgárnosti viac ako "patosy,kliše ",prosím je tam dosť autorov ktorí sa zamerali na to.Tak sa na nich zameraj a čítaj len to,ja som si vždy myslela že poézia je únik z reálneho sveta,je o snení a o veciach ktoré by sme chceli a nemáme,alebo o tom ako si aj to krásne čo máme ešte viac skrášlili.Je to môj názor,nikomu ho nevnucujem..veď ľudia sme rôzny.Takže ak som niekoho urazila alebo sa ho dotkla nech mi prepáči ale iná nebudem

    10. 3. 2008 09:14
  14. Dummy

    Mirka možno neodišli tí skvelí básnici, možno sa
    ukrývajú do iných nickov,alebo prestali písať,
    možno už nevidia zmysel v poézii a ukrývanie sa do
    básní...

    Neviem, čo napísať ani, len tak som po dlhej dlhej
    dobe otvoril túto stránku a pohlad mi padol na ten
    tvoj zaujímavý názov

    Priznám sa, ked sem niekedy prídem, tak si občas
    prečítam nejaké dielo, ale iba od tých starých
    známych, o nových autoroch nemam ani šajny
    akosi som zanevrel na poéziu - nikdy mi to nešlo
    s písaním,vlastne to boli len pokusy o niečom
    zvláštnom...

    Tiež by som bol zvedavý aké by to tu vyzeralo,
    keby si autori občas niečo skritizovali, lebo
    každému sa niečo iné páči,
    s tým madnessom je tu úplna pravda, tiež je tam
    rodinkárstvo a po nových ani nešteknu, len
    určitych jednotlivcov vyzdvihujú,
    a niektorá ich kritika hraničí až s humorom,
    lebo hladajú chyby aj tam kde nie sú /ako keď
    sa niekto chce poškrabať po pravom uchu ľavou rukou/
    samozrejme netreba hádzať všetkých do 1ho vreca


    tak to bol môj zvláštny výkrik do tmy

    s pozdravom

    10. 3. 2008 13:31
  15. zabudnuta (napísal autor básne)

    Tento moj prispevok, ktory som sem dala nebol na zaklade prispevku na madnesse...citila som to tak, ze konecne to fakt potrebuje aspon malicku zmenu...

    aby som apelovala na to co je dobra basen? to neviem ani ja co je dobra basen...musi mat dusu hlavne ta basen co som uz dlho nenasla taku...mam pocit ze basnenie uz nie je take ake bolo, je samozrejme ze zacinajuci autor nebude pisat tak ako ten co sa tomu venuje uz par rokov to je nad slnko jasne, ale preco neusmernit novacika? podla mna by malo pri autorovi byt napisane ze ci je novacik alebo nie a podla toho hadzat kritiky...

    ako ja som dala navrh...len vidim, ze kazdy si to pochopil po svojom...no vec nazoru...

    len ide si o to uvedomit, ked straca sa objektivita a s tym suviasace veci co bude nasledovat dalej?


    10. 3. 2008 13:54
  16. nereg. D

    s tým máš pravdu, že už som dlho nečítal
    takú básen, kt by ma chytila...

    je pravda, že vela ludi si mýli pojem básen
    a vloži sem hocičo,čo ich napadne...


    10. 3. 2008 14:02
  17. nereg. predpolnocna

    ...ach prepáč , stratené skvelé sebavedomie, kto by mohol na teba zabudnúť! Možno si to len nepraješ

    10. 3. 2008 14:28
  18. nereg. Michal Bednář

    Tak, konečne niekto kto to s touto stránkou myslí vážne...ja plne súhlasím čo si povedala.Táto stránka je veľmi zaostalá.Sú tu skvelí básnici, ale veľa ludí o nich ani nevedia....jedine ako sa odprezentovať je v tom ,že napíšu niekomu komentár a čakať že dotyčný si ho pozrie.Ja som na madnesse asi mesiac a nemôžem si vynachváliť...ak by sa mali básničky dostať na takú úroveň ako je madness, tak by to by asi aj zanikla poézia...:-D
    Takto..tie hodnotenia...neviem prečo si ich vôbec spomenula...ja na nich ani nepozerám.....sú absolútne zbytočné a neopodstatnené.Ja sa snažím dávať kritiku a objektívnu..čo niektorí vnímajú ako útok alebo nebodaj útok priamo na jeho osobu....Byť objektívny je naozaj ťažké,ak tu poznáte veľa ľudí a teraz im povedz...no je to hrozné.....ale ja sa budem snažiť naďalej,nech si hovorí ktop chce čo chce......
    Rodinkárstvo....myslím že celkom dobrý nápad by bol dať sem takú kolonku.....a bolo by..bolo by tam všetko básne,chat...atď...:-D
    A mohlo by sa to tu rozdeliť na básne,básničky a začínajúcich autorov.....aby si mohli napísať či kritiku chcú alebo nie...a zadelovať básničky do kategórii...ľahká poézia....amatér...profi..a tak nejak napr.
    Mno zatiaľ asi všetko.......super Mirka že si to sem dala....

    10. 3. 2008 14:41
  19. zabudnuta (napísal autor básne)

    predpol... to bolo mne!

    10. 3. 2008 15:12
  20. nereg. Siu....

    Ja som tiež rada, že sa to tu aspoň takto rozoberá..ale neverím že sa toto vôbec niekedy vyrieši..bolo tu pár jedincov ktorí hádzali fakt objek. kritiku, ale je iba na ľudoch ako ju vezmú..a tu to bolo dosť zlé, tak sa ani nečudujem

    ja som asi predvčerom prvýkrát kukla na madness lebo mi to nedalo a bola som dosť príjemne prekvapená ako to tam beží, aj z diel som bola mimo, asi hodinu som stála na jednom autorovi
    a ako tu už bolo povedané, rodinkárstvo je tu /a tu je už dlho, nie iba posledné mesiace/aj tam ..ale v tomto určite vedieme my

    sem chodím tiež iba s cielom, či náhodou nepribudlo niečo nové od tých starých..
    a to sa stáva málo kedy, takže tu veľa diel nečítam..

    tak asi len toľko..



    10. 3. 2008 19:17
  21. ludiana

    no. Je to vážne!!!
    Moje meno tu síce nepadlo, ale tiež by som sa rada pripojila, ak môžem, lebo tu chodím veľmi rada a často. Na ten váš ospievaný Madness nechodím vôbec, lebo nemám toľko času a tu som našla skvelých ľúdí, nemyslím tým básnikov ale skvelých ĽUDÍ. Možno nie som dobrý básnik, možno moje básne nestoja za nič, to neviem ,ale ani ma to veľmi nezaujíma, lebo pre mňa sú určitým uvoľnením. Neviem to tak narýchlo vysvetliť, ale viem, že ich píšem dušou, srdcom, celým vnútrom a mám pocit , že ak to všetko zo seba vydám, dám to preč, život je hneď krajší a ľahší......aj keby sa to snáď ani nikomu nepáčilo, aj keby to ani nikoho neposunulo dopredu, aj keby mi tam dal neviemkto a neviemaký komentík, je mi to v podstate jedno. Prečítam si ich, jasné že áno, ale nijako ma asi v mojej tvorbe neovplyvnia, lebo ja píšem len preto, že to potrebujem a nie preto , aby sa zo mňa stal nejaký vychýrený poet s vydanou zbierkou.
    A pod pojmom rodinkárstvo: no kde v dnešnej dobe to slovo nie je, povedzte mi kde, a pojdem sa tam na vlastné oči presvedčiť, a verím, že aj tam niečo podobné nájdem.Neviem ani presne, čo sa za tým skrýva, ale ak sa mi k básni vyjardí vždy len cca 7 tých istých ľudí, tak kto zato môže? ani ja si nestihnem vždy a všetkých prečítať.A tiež dávam len kladné hodnotenia, ak sa mi niečo nepáči, alebo tomu nerozumiem, tak sa zdržím, lebo sa necítim hodná kritizovať niečo, čomu nerozumiem.
    Si myslím, že existuje sloboda, tak nech vládne aj tu, prosíííííííím. Nediktujme, nepodceňujme, neobmedzujme a nevyvyšujme sa jeden nad druhého a bude to fajn. Skúsme to.Nevzdávajme sa.
    Ja vás mám všetkých rovnako rada a som rada, keď si ma čítate. nemusíte ani nič písať.Snáď aj niekomu inému moje slová pomôžu tak, ako mne, keď ich zo seba vydám. Som zvedavá ako sa to skončí.
    Ahojko.

    10. 3. 2008 19:53
  22. zabudnuta (napísal autor básne)

    Ludiana ty si nepochopila o co ide asi...nevadi...majte sa tu setci radi to nehovorim, ze nie ale hovorim o tom ze omg....ludiana niektori ludia to neberu ako ty tak aj na to ber ohlad...

    10. 3. 2008 20:03
  23. nereg. Lucik:)

    Mno konecnee nektoo kto dostaal rozum a napisal to sem...!!Tiez si myslim ze to je prawda..A este mi dost na nerwy idu te chatowacky co si tu medzi sebou wypisuju...Hm...Myslim ze by tu mal byt admin abo neco ktory by tieto prispewky wymazawal....!!!

    10. 3. 2008 21:01
  24. nereg. habibi

    Mirka....som rada, ze si pridala vyzvu....a prispevky by naozaj mali byt objektivnejsie....mne sa paci ak mi niekto z vas napise co sa mu nepacilo...alebo co mam zle...... Viem ze s je inteligentný ...no aj on ma len svoj nazor a aj ked to nepisal tzv...bez obrusku na perach....brala som ho s nadhladom a nieco som si stale z toho vzala aj ked som sa v tom danom case pousmiala...tak isto aj Michal B....mi podotkol...a pacilo sa mi to...som rada ak sa mozem nieco priucit....pretoze nie sm poetka pisem iba to co v danej chvili citim....a aj ja som pisala do komentov pre zacinajucich ak chceli a prosili o prispevok....co sa mi tam nepacilo alebo co by som zmenila....ci si to k srdcu vzali alebo nie je to ich vec...
    a este nieco ......Ano aj ja som bola rada, ze som sem prisla lebo som tu nasla skvelych ludi...ale tych ktorych som tu nasla ja sa pomalicky vytratili...a svoju navstevnost na tejto stranke som uz obmedzila....
    Takze ludia aj ja vas vyzivam píste s citom zo ale aj tak komentujte....nie len pre niekoho modre oci....dáte 1 ja ak basni nerozumiem tak nehodnotim nekomentujem....alebo len nehodnotim....

    10. 3. 2008 21:05
  25. ludiana

    zabudnutá, veľmi dobre tomu chápem len som to chcela troška odľahčiť. aj ja mám rada keď mi niektorí z vás dajú komentík, hlavne čo sa týka štýlu básne, nie čo sa týka toho, čo je v básni opísané, či už je to smútok, či žiaľ, či bolesť, ale ak je obsah silnejši ako štýl, či rýmy, či neviem čo a vyjadria sa k obsahu, tiež je to ok, alebo nie? A to, že sa cez obsah básní navzájom aj keď možno nechtiac spoznávame, a snažíme si poradiť a potešiť sa, to nazývaš rodinkárstvo? ja si myslím, že je to skôr ľudskosť, a má tu tiež svoje miesto. Ale súhlasím aj s tebou, že komenty sú dôležité ak chceš napredovať ako básnik, inak ani veľmi nie.Aj tak vás mám všetkých rada a budem tu chodiť stáále.

    10. 3. 2008 22:10
  26. nereg. milson5

    nechapem ... o co tu vlastne ide

    myslel som ze ste stastni ze sme tu ako jedna rodina ze si pomahame a spolocne ideme dalej
    oblubil som si vas vsetkych koho basne citam a je mi luto ze nestiham citat vsetkych novych - to sa neda
    zrazu vam to vadi ... mozem byt kriticky ak vam to ma pomoct
    obetoval som velmi vela volneho casu na tejto stranke aj ked som robil ako kon stale som vam pisal nove basne aj ked neboli najlepsie lebo som mal na ne len desat minut stale som myslel na basnickarov
    ak je to zle tak prestanem a zaleziem tam kde mi je najlepsie do svojho outsveta

    10. 3. 2008 23:15
  27. nereg. milson5

    a moj obdiv ma najsuper clovek tu na basnickach Hudik ktory sa snazi aby sme to tu vsetci mali lepsie a ...

    majte si co chcete ... ale ak budete prilis kriticky novacikovia stratia zaujem o pisanie a to bude skoda ...
    nenicme nieco co malo zmysel

    10. 3. 2008 23:18
  28. Michal Bednář

    Je to tak...vsetci chceme,teda niektori,spravit s tejto stranky nieco,ale ono nezalezi na nas,ale na adminovi.....tato stranka naozaj niektorim dava vela a nezaujima ich dobra poezia,ale popularna a vela ludi sem chodi len preto aby skopirovali nejaku basnicku,ci uz do skoly,k valentinu,k narodeninam a tak.Niektori hladaju prave dobru poeziu ktorej je vsade malo aj v zbierkach,ci v knihach...pokra

    11. 3. 2008 00:09
  29. nereg. Michal Bednar

    covanie....Ked som sem prisiel,tak som bol nadseny...tolko skvelych ludi som spoznal...ale tam to aj skoncilo...je to sice fajn,ale chcel som aj rast nejako,niekam...pisat dobru poeziu.Jedna vec su super vztahy na stranke a druha co vlastne clovek od nej ocakava...a co dostane po tej umeleckej stranke...ale ono je to aj dobre uvolnenie prist sem,ale uz to tu beriem skor ako pokec,nez citanie poe..

    11. 3. 2008 00:26
  30. nereg. Michal Bednar

    .....takze takto,ti co chceme nieco viac...vieme kam ist...ja nevidim teda dovod to tu menit.Vela ludom to t u takto vyhovuje...tak nebudme egoisti...aj takato stranka musi fungovat.Mne uz nic nedava,po tej umeleckej stranke,ale niektorim dava vela...

    11. 3. 2008 00:37
  31. nereg. Michal Bednar

    Prepacte za sekanost komentarov...pisem z mobilu(som mal tu potrebu napisat,bo by som do zajtra zabudol....:-D ) a na jeden koment mam len 200 znakov,takze zaciatok zacina o 4 komentare dolu....

    11. 3. 2008 00:44
  32. sisi28

    Moji milí a hlavne zabudnutá keďže si to rozbehla ty. Ja som objavila úžasnú stánku básničky bola som nesmierne šťastná a ľudia ktorí sú tu sú úžasní a skvelí.Nechápem o čo tu vlastne ide.Ja viem nie som nič moc píšem čo cítim.Milanko s Tebou plne súhlasím aj ja venujem čas básničkárom lebo sa tu cítim veľmi dobre ja osobne si veľmi cením a vážim že sa tu zastavíš hodíš komentíky básničky priam som už čakala čo nové si napísal,ludinka aj ty si úžasný človiečik,hudík ,lusi,susi,frrr,wodhill,šaško,habibi,súmrak,frollko,anitka,tinka,saphi....a mnohí ďalší všetkých vás ľúbim vždy sa teškám na nové dielka prosím vás nekazte to tu sme jak veľká rodina veď ste plne súhlasili keď som vám venovala báseň robím to všetko zo
    a s láskou keď chce niekto profecionálne písať nech píše budem sa veľmi tešiť len ma moc bolí keď sa tu hádate čo a ako komentíky a tak ani si neviete predstaviť koľko krát mi pomohli vaše básničky a o to ide máme si pomáhať v ťažkých chvíľach byť k sebe láskaví a nie súperiť medzi sebou ja píšem básne pre potešenie a chcem sa podeliť o radosť a šťastie je mi do plaču ako sa to tu cele naštrbuje Mirka ja sa na teba vôbec nehnevám len nech je pokoj a láska pochopenie.Prosím vás všetkých skvelí básnici nekazme si tu atmosféru sme jedna veľká rodina tak držme pokope s láskou SISI

    11. 3. 2008 01:34
  33. nereg. predpolnocna

    Michal,ty si nic nepochopil?Asi si velmi mladý, Vies nepomoze ti v písani nikto, ziadny madness ani básnicky ani názory kompetentných alebo umelcov a t d. , a ani rast nie je v tom, musí byt v tebe/ako sa hovorí, najprv padni na hubu, aby si vedel aké to je/ a potom to vlož do básní, pozoruj a vytvor smer v vlastný, tak zvlástny a osobitý, ako to hovorilDummy/a nie je to pravda, ze tu chodia iba takí, a takí , berú tu inspirácie
    lebo my sme tí, pre ktorých sa písat oplatí, obycajné davy/ha pátos/vsetci internetoví zanietenci a talent nie je od pár nadsencov /tých hovoriacich , na madnesse, vznášajúcich nepochybne aj hlúpu aj dobrú kritiku/ale od boha, ako sa vravítak mi prepac..ale mne sa to páci co pises/a este mozno si tam nasiel sebe podobných, a dobré dielka, urcite..vedeli sa urobit zaujímavejsími/stretnutia atd./,lebo tu mŕtvo je , hádam sa to zmení...a to je obdivuhodné/vrážať svoj osobný čas a to tu stagnuje

    11. 3. 2008 08:34
  34. nereg. pedpolnocna

    prepácte za zabielenú časť, kvalitta klávesnice

    11. 3. 2008 08:35
  35. nereg. jasterka

    akosi sa to tu zvrháva do netušených divotvorných čiernych dier...človek nachvíľu vypadne a keď príde tak nestačí čumieť........waaaaw...ľudia, čo vám harašiiii? a čo sa týka kritiky a objektivity...pokial toho človeka nepoznáš osobne, nikdy si nemožeš byť istý, či ťa kritizuje alebo chváli preto,že ťa pozná alebo preto, že ťa nemá rád, alebo že to myslí úprimne...alebo že vlastne neviem čo....a každému sa páči niečo iné...

    11. 3. 2008 11:45
  36. nereg. predpol.

    a ece Michal..kto chce podtrhúť svoju slabú vec, používa vulgarizmy, ktoré sú príťažlivé pre vyjadrenie sa.Ale každí vie, že len tým zvýrazňuje svoju neschopnosť opísať hoci aj prd/stará známa vec/, a argumenty , že tak mu zobák narástol.. tak isto nie, urcite nehovorí rečou nevzdelanou, slangovou
    vytvára ju umelo a medzi priateľmi/všeobecne/sa tak nevyjadruje

    11. 3. 2008 12:01
  37. nereg. habibi

    waaaaaaaaaaaaw predpolnocna ...ja citam dokolecka dokola tvoje riadky.... pacia sa mi...

    11. 3. 2008 12:40
  38. nereg. polnoc

    a ja ho stále čítam...
    je skvely a obdivujem ho

    11. 3. 2008 13:03
  39. Ruža

    Presne tak,vystihol všetko,čo ja som chcela napísať...

    11. 3. 2008 13:27
  40. zabudnuta (napísal autor básne)

    aha tak som pochopila...prinutilo ma to urobit radikalne rozhodnutie a to konecne....dovi

    11. 3. 2008 14:12
  41. nereg. Michal Bednář

    Ludia.....neviem kto pochopil danú problematiku, ktorú načrtla zabudnutá.....Veď som sa vyjadril hádam dosť jasne.....
    ..Predpolnočná ja si myslím že je tu určite kvalita,ale tu ide o stránku a nie o ľudí....ludia sú tu skvelí, chyba je len v stránke,ale ako som povedal,každý si nájde to svoje.Vieš ja nezastávam žiadne stanovisko,neobhajujem ani jednu stránku,ale keď kvalita tak madness....tak to bohužiaľ je,ak by sa to malo zmeniť budem len rád.....vieš človek čo napíše povedzme nejakú báseň a vyjde mu povedzme v časopise...tak určite prešiel nejakou kritikou....určite musí vedieť viac než len základy poézie.....(berieme teraz zo všeobecného premieru)......a to táto stránka ani v najmenšom neposkytuje.......ešte raz ja len konštatujem,aj keď mi je to ľúto,ale v tomto je madness lepší.........
    A na margo tých vulgarizmov,neviem na koho si narážala,ale písať vulgarizmy to nemusí znamemať,že človek inak nevie....ba naopak.....veľa uznávaných básnikov,či už vo väčšej miere,alebo v norme alebo mimo nej, ich používa....ale umenie je ich používať.....sú to vyjadrovacie prostriedky,ktoré autor použije na vyjadrenie veľmi osobnostne citového vyjadrenia.
    Takže mier....peace..please
    ..a dám sem adresu...keď si niekto bude chceť prečítať čo si o básničkách myslia madnessáci....

    http://citanie.madness.sk/literarnatema-11357.php

    11. 3. 2008 14:21
  42. zabudnuta (napísal autor básne)

    misko, velmi mi na tejto stranke zalezalo ale uz je neskoro...a to co robim je to najspravnejsie lebo to robim ja a vychadza to zo mna je mi to luto, ze som chcela urobit z basniciek miesto poezie...zostane to len miesto rodiny...

    11. 3. 2008 14:44
  43. nereg. predpol

    , boze, ja neviem sak Misko mne ide o to isté, len s tým rozdielom, že vyznávam iné hodnoty a to je fajn , máme rovnaký názor, len pohlad
    kamsi usiel a vydať v časopise mozes čokolvek, len sa zoskupit do tvorby nie anonymných zač. spisovateľov,,ale rôznych podujatí a verejných súťaží ,/jasné madnessov/ vysokoskolských, stredoskolských aktivít, knižníc ,konkurzov a vôbec..over si svoje kvality/preco sa tak úzko specifikujes/tvoju horlivost si cením aj zabudnutej, sak nic proti, prosím neodchádzaj, lebo to potom nemá zmysel a hadam ostanes aj ty Misko..uz sa do toho nejdem pliest..a este raz vulgarizmy Misko slov. spis. rec nemozes porovnavat zo svetovou..slangom v anglictine a t d, /obrovská masa ludi tak rozpráva , preto sú tie diela tak geniálne/dlhá debata by to bola, tak ti drzím palce a pis aj tu
    radsej uz nic nejdem rozoberat,este raz Mirka..prepac

    11. 3. 2008 16:02
  44. zabudnuta (napísal autor básne)

    ja som tu nechcela to tak rozoberat...dlhsie som si vsimala co sa tu deje...popravde assa alebo S som povazovala doslovne za arogantnych idiotov atd...lenze dost neskoro som pochopila ich kritiku...a ked som zacala chapat tak som chcela sa aj realizovat no ako vidim maju pravdi na madnesse o vyjadreni na tento server je mi to uprimne luto lebo mi tu bolo fajn...ale zacinam sa riadit sama sebou ! a virtu, co ste tak neznasali sa vam tiez ospravedlnuje...

    11. 3. 2008 16:08
  45. nereg. predpol

    ak je to pevné rozhodnutie , skoda..ale mám tušenie, že sa to tu asi nepohne bez takých zanietených ,bohužial akým je S a kol..len tak mimo, sú tam výborní poviedkári /nic proti/

    11. 3. 2008 16:26
  46. nereg. milson5

    o co tu ide? chcete byt slavny? na slovensku sa neda zarobit na poezii ... mna vydali uz v 3 periodikach v jednom casopise som bol urcitu dobu sefredaktor /vykaslal som sa na to - je mi to luto pre tych ostatnych co tam ostali/ na internetovej stranke www.robov.knihy.szm.sk najdete mna medzi autormi a moju 8 rokov nezmenenu stranku s basnami na ktore sa mi ozyvaju ludia s celeho sveta
    ja som myslel ze vam ide skor o poeziu a nie slavu ta pre mna nic neznamena
    aj na madness som bol vysoko - keby som chcel ale ja o to nestojim
    ja chcem byt clovekom a darovat vsetkym kusok krasna

    11. 3. 2008 17:28
  47. zabudnuta (napísal autor básne)

    pletiete si pojmy a dojmy...neviem ci hovorim alebo pisem nezrozumitelnym jazykom no nevadi co som chcela som povedala a tym to pre mna nadobro skoncilo

    11. 3. 2008 17:39
  48. ludiana

    ach ľudia, je mi z vás smutno, ale to na mojej situácii nič nemení, aj tak si tu budem chodiť čítať všetko, čo tu pribudne a ak budem mať na to chuť, tak niečo aj okomentujem a nikto mi nebude nič prikazovať.Ja proste nechcem byť slávna, ani nijako uznávaná, iba chcem zo seba vydať to, čo ma niekedy veľmi trápi a sužuje a našla som v sebe to, že napíšem sem tam niečo a dám to sem. Prečo okolo toho robíte takú vedu? Komu sa tu nepáči, nech sem nechodí a nech ide tam, kde to vraj má úroveň a nás jednoduchých, obyčajných, chápajúcich sa ľudí nech nechá na pokoji.Ale je to na každom z nás, ako sa vždy zachová. Mám vás rada a vráťte sa tam, kde sme boli, nekazte to tu, prosííííííííím.

    11. 3. 2008 17:41
  49. zabudnuta (napísal autor básne)

    ach ludiana ako ty ma vies vytocit...ja mam dvadsat rokov zivot pred sebou a v nom iste ciele a je nas tu viac tak to neprevracaj len na dobre...neboj dosiahla si aj to ze ja tu koncim

    11. 3. 2008 17:44
  50. Ruža

    Ach Mirka ,Mirka kde sa v tebe berie toľko zlosti...veď nikto ťa nechce brzdiť,ak máš ciele choď za nimi,veď kto ti bráni.Tu na básničkách bolo vždy útočisko,tých smutných alebo šťastných duší..kto chcel v poézii napredovať odišiel vyššie / podľa neho /...ale musíš priznať sama ..vrátia sa občas...len pre tú atmosféru čo je tu..Už veľa ľudských duší a možno aj životov zachránila táto stránka ..nesmieš sa hnevať na mňa ...ale myslím že mám pravdu ...

    11. 3. 2008 18:05
  51. ludiana

    och, och, to sú silné slová zabudnutá, dávaj si pozor čo píšeš.. Ja nemám síce 20 rokov, ale viem, čo píšem. Nikto tu nikoho nebude nútiť ani chodiť ani zostávať! Ani písať básne, ani dávať komenty. Takto je to v živote všade, tak to snáď môže platiť aj tu. Každý predsa vie čo robí, aj ty to vieš, no aj tak neverím, že sa sem niekedy nepozrieš, aj keď len kvoli tomu, aby si mi dala 5. Spokojne môžeš, mne to problém nerobí. Prepáč ak ťa vytáčam, nebolo to chtiac, píšem len čo cítim. Vieš, ja som si už prežila viac omnoho dôležitejších vecí v živote ako nejaké komenty, či básne, ale nikto ma od toho neodradí, ani ty, moja. Ukľudni sa, život ide ďalej, a pôjde aj bezomňa, ale aj bez teba. Škoda, ale je to tak.

    11. 3. 2008 18:07
  52. ludiana

    asi tak, ružička, presne tak som to myslela, len to akosi neviem tak pochopiteľne napísať ako ty. Ďakujem za tvoje slová.

    11. 3. 2008 18:08
  53. zabudnuta (napísal autor básne)

    ludiana, ja som chcela podotknut nato...ze ak sa problem neriesi tak sa ani nevyriesi....islo len o to neviem co citas medzi riadkami ty...ruzi kde sa berie vo mne zlost?aka prosim ta? to je hole konstatovanie iba...ale vies je mi to jedno snazila som sa poukazat na problem ale vidim, ze som z toho vysla ako...nic ruzi ty vies aka som a vies aj to ze si poviem co chcem...a tak to aj bude...

    11. 3. 2008 18:55
  54. ludiana

    hej, chápem ťa zabudnutá, len nie každý tu má ten problém vieš? Ja veľmi rada riešim veci a naprávam chyby, ale tu zatiaľ žiadne nevidím, len niekto chce od toho viac ako je potrebné. A rada čítam aj riadky, aj medzi riadkami. Ahojte.

    11. 3. 2008 19:14
  55. zabudnuta (napísal autor básne)

    no ak som niekoho urazila tak sorry nemala som v umysle...ale nebudem sa ospravedlnovat za to co som chcela dosiahnut...

    11. 3. 2008 19:21
  56. nereg. Saphira

    ľudia...ja len tak okrajovo...sa nekonfliktne vyjadrím...táto stránka môže posúvať dopredu ľudí, ktorý len začínajú písať...kritikou...je objektívnejšia, lebo ešte nie sú vyvinuté vzťahy medzi nimi a ostatnými(tými čo sú tu dlhšie)...lenže keď tu skoro nikto nečíta nových autorov, ako sa majú posúvať? posun je tu možný len do určitej miery a je prirodzené, že potom to idú vyskúšať inde...mirka má pravdu...chce to objektívnu kritiku...a čo sa toho "rodinkárstva", tak by to malo spočívať hlavne v tom, že ak niekto objektívne skritizuje niekoho, ten by to mal prijať v pohode a nie že ideme sa zožrať teraz...všetci sme si všimli, že sa to tu mení...nie som tu dlho ako napríklad milan alebo ruži ale aj ja som postrehla že to tu nie je také, ako bolo keď som prišla...nie je tu síce kritika ako na madnesse ale je tu zas iná atmosféra..."rodinnejšia"...teda bola...a nech si každý vyberie...sú ludia, ktorý si budú písať básne aj bez toho aby ich zavesili niekde na net...a rovnako ako mirka keď zvažuje, či tu ešte bude prispievať....myslím že v poslednom čase je nás tu takých viac...každý má nejaký ciel...a ako povedal milan....nie každému ide o slávu...takže tak...nečudujte sa potom keď odtialto začnú odchádzať ludia....sorry ak sú tam preklepy

    11. 3. 2008 20:42
  57. nereg. šašo

    viete čo?
    ja vas lubim vsetkych

    11. 3. 2008 20:50
  58. nereg. šašo

    a mirka ma pravdu ako ma ma posunut to ze mi da niekto jednotku, lebo ma ma rad...hmmm
    staci sa len zamysliet, aj ked je pravda priznam sa mile slova a jednotka vzdy potesi .o) ale ak by osm planoval ist dalej a chcel by osm nieco dosiahnut, tak naozaj tato stranka je skor take vylievanie srdc, a niektore vylievania srdc vsak stoja za to, :o) a maju urcite zazitkovu hodnotu... teda aspon pre mna...
    :o) tak citajme vsetko.... su tu taki co citaju vsetko, viem o niektorych :o) komentujme potesme milym slovom...ak vsak ideme hodnotit, postavme sa k tomu ako porota :o) je rozdiel byt mily, a prijimam to v komentoch, a je rozdiel chvalit aky som super, ked vzapati na inych strankach padnem na hubu :o)... mylsim, ze toto chcela nasa zabudnuta povedat... chce ist dalej a vieme ze na to ma...a vieme, ze nie je na tejto stranka jedina... su tu slabe dielka, ale pozrite si moje prve vytvory...:o) ja vam drzim vsetky palceky a tesim sa na vase basnicky a prispevky v komentoch

    11. 3. 2008 21:01
  59. nereg. šašo

    par krat som zmenil nick, aby ste ma hodnotili, akoby ste ma citali prvy krat...a nikdy neviete pod akym menom mozno nieco napisem :o)

    11. 3. 2008 21:07
  60. ludiana

    dobreeeeee šašo, to ale nerobíš len ty. Takých je nás určite viac.Tiež s tým istým zámerom. Nech sa darí.

    11. 3. 2008 21:41
  61. nereg. predp.

    Peter Pavol..hmhm Malý klaun..hmhh, ale si skvelý

    11. 3. 2008 22:34
  62. habibi

    asi ano nerobi to len sam.....
    ale to je šašo...a šašovia maju predsa rozne masky... ja mam stale ten isty nick... xixixi ked som tu pred casom prisla ja a zacala ludom pisat ze ich lubim nikto mi neveril....a aha ako si zvykli....
    a vôbec nech si kazdy z tohto co mirka napisala vezme co mu je blizke alebo nech si neberie nic ak mu je to proti srsti....
    jedno vsak viem .... slovom lubim...netreba plytvat ...a hlavne ma svoje caro ak je uprimne....
    a vôbec uz do seba nezaparajte tolko....

    12. 3. 2008 00:09
  63. habibi

    nooo a este nieco ja som tym slovom neplytvala....a myslela swom to vzdy uprimne a aj myslim.... vitajte doma priatelia.... a vytvorme si atmosferu praskajceho ohna v kozube dobru noc

    12. 3. 2008 00:40
  64. zabudnuta (napísal autor básne)

    DAKUJEM, ale obhajobu svojej osoby zvladnem sama...mam rada vsetkych vas...a poznam vas aj osobne, sice nie vsetkych ale poznam...ale proste islo mi o nieco viac nie o to koho mam rada alebo koho nie...koho neznasam a koho ano proste ide len o prostu vypoved co si o tom myslim...a ludia, ktory tu chodia este kratko zareagovali na to ako zareagovali...ja tu chodim dost dlho...ked som sem zacala chodit bol tu len saso, vtedy peter pavol, ktory mi krasne drbal basne aj so slavkom a darkonom ale zobrala som si k srdcu ich slova a zacala na sebe pracovat a to chcem aj dalej...napriklad na margo ruzicky ona zacala tiez hodnotit skoda ze len na madnesse...uprimne a objektivne si myslim...a tam to robi vela basnickarov, pretoze to vedia posudit ale tu ako by kazdy mal strach...ja len nenechajme sa zaskatulkovat ze sme basnickari, ktory nevedia pisat a davaju len svojej komunite alebo svojim oblubencom hodnotenia ci body bez toho aby tam bola aspon stipka objektivity....dufam, ze kazdy si z vas z toho nieco zoberie...ja som nechcela ani odsudzovat ani nenavidiet...hoc su to ludske vlastnosti ale ludskejsie je chapat to co hovori druhy...to je vsetko z mojej strany a ospravedlnujem sa este raz ak niekoho moje slova ranili alebo rania, ale ja som taka aka som a vzdy aj taka zostanem hoc by som sa mala postavit proti celemu svetu.../ty co ma poznaju dost dobre vedia o com hovorim/pekny den

    12. 3. 2008 13:15
  65. nereg. habibi

    aj tebe mirka krasny dnik

    12. 3. 2008 17:37
  66. nereg. všetkým

    je to velmi neetické, zosmiešnovat túto stránku, preboha vstúpte si do svedomia, a nezaplavujte nás rôznymi hlúposťami ,každí vie, odkiaľ sú tieto výpravy..lebo ludia, ktorí tu len tak klikajú nepoznajú problematiku s madnessom ,aspon sa stále človek utvrdzuje v tom,akí ludia ste tam a čo za zoskupenie....keby sprostosť kreslila- tak doteraz nevie čítať/madnessové čítanie/

    13. 3. 2008 19:11
  67. nereg. ...

    tak toto bol pekny trapas...pozdravujem tym madnesakov

    15. 3. 2008 15:14
  68. nereg. DŽÍ

    áno, dajme si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    16. 3. 2008 14:44
  69. ZZZ

    Ty vado:-D

    29. 5. 2009 13:54
  70. kristinaa

    jaj Michal...
    ...no čo to ??madnesáááák

    29. 5. 2009 14:06
  71. ZZZ

    ze aka blba nostalgia mi sadla na nos

    29. 5. 2009 14:12